  • 101. Data: 2010-06-13 23:20:10
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    news:ej96yl5r1z0u.dlg@lepper.institute.com...

    > Ależ oczywiście, ale dobrze jak to ma jakiekolwiek oparcie w logice,
    > sensie
    > i zdrowym rozsądku.

    To akurat nie jest Twoja mocna strona.

    > Bo inaczej wychodzi tak jak Jurand zrobił powyżej - z Dodge Durango
    > palącego 20 l LPG, co miało być odpowiednikiem cenowym 9-10 litrów benzyny

    Jak na razie to Ty błyszczysz, porównując spalanie diesla 110 KM do silników
    z przedziału 120-150 KM.

    > ot.. takie zawirowania czasoprzestrzeni w świecie wg. Juranda.
    > Ciekawe czy tak samo robi klientom bezwypadkowe i sprawne auta...

    Nie żadne hokus pokus, tylko sam proponowałem Zafirę 120-konną, jako wg mnie
    najlepsze połączenie nadwozie+silnik wg wymagań wątkotwórcy. Rozumiem, że
    zawiść tak Ci przesłania oczy, że nawet nie czytasz tego, na co odpisujesz.
    Ale ja wiem gdzie jest problem. Zafira nie jest francuska i nie możesz nad
    nią młócić powietrza.

    Jurand.

  • 102. Data: 2010-06-14 08:57:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > I ni cholera nie doszliśmy do tego kto, jak i czym go zbił. Spoiler
    > przedni już też wymieniany bo nie spisał się w roli pługa śnieżnego. 7
    > tys. przejechane i strucla panie.

    Ładny i tak :-)
    A tam to pewnie w jakimś busie typu Lublin jakiś biedak zbyt dynamicznie
    drzwi otworzył.

  • 103. Data: 2010-06-14 09:26:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-12 13:07, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > To ten sam epokowy wynalazek co montują w Vectrach?

    Taki sam.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 104. Data: 2010-06-14 09:34:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-13 11:25, *Przemysław Czaja* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Hmmm, mój co prawda nie Van, ale też prawie 1,5 tony waży i średnio
    > zadowala się 6,1l/100km /dane z odczytu komputera po przejechaniu
    > 7967km/ Na trasie przy prędkościach do 130 km/h zużycie potrafi spaść
    > poniżej 5l/100km. Na długiej trasie (800km autostrady) przejechanej ze
    > średnią prędkością 104km/h średnie zużycie wyniosło 5,4l/100km. Widać
    > mam auto nie z tej ziemi a wygląda na zwykłą Vectre C. ;-)

    Wierz mi - wszystko zależy od nogi :) :
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/193004.html

  • 105. Data: 2010-06-14 09:49:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 09:26:04 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Taki sam.

    to ja wcale nie jestem pewien, czy to jest dobry silnik do vana, nawet
    jeżeli kompaktowy. Ten epokowy wynalazek turbodziury w wolnossącym silniku
    i zwiazana z tym konieczność kręcenia wysoko, żeby w ogóle jechać..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 106. Data: 2010-06-14 19:07:51
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Sebastian Biały pisze:
    > To autko jest zdecydowanie za duże. Coś jak Hummer dla biednych :) Nie
    > ... :)

    Wbrew obiegowym opiniom, Hummer ma bardzo mało miejsca w środku i to
    dotyczy nie tylko zabawki H3 ale i H2. W H1 siedziałem tylko raz i też
    ilością miejsca też nie porażał.
    Suburban to wygodny "autobus" - full miejsca w każdą stronę. Tak na
    marginesie: Hummer H2 jest robiony na bazie Tahoe. Suburban to wydłużona
    o ponad pół metra wersja Tahoe.

    Jarek

  • 107. Data: 2010-06-15 11:27:01
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Sebastian Biały pisze:
> [...]
    >
    > Co mnie interesuje na dzisiaj:
    >
    > a) Zafira II. Powinienem dac rade kupić z początków produkcji II za
    > 30tyś (2005-6). Mialem okazje oglądac to w środku i podoba mi się.
    > Jakich silników unikać? Machnicy pobąkuja żeby brać wersję silników od
    > Fiata, ale nie wiem czy to dotyczy Zafiry II. Ponadto interesuje mnie
    > chyba jednak benzyna _O ILE_ jest tańsza w naprawach od deisla. Może
    > ktoś rzucić jakich silników szukac a jakich unikać żebym miał
    > rozeznanie? To zdecydowany faworyt z mojej strony w tym konkursie ale
    > chyba tylk odlatego że ten akurat samochód dokładnie sobie obejrzałem.

    Powiem Tobie tak. Mój kolega z pracy, ma Zafire I i jest mega
    zadowolony. Silnik 1,8 116KM, później były 125KM i jest mega zadowolony.
    Fotele się chowają w podłogę, autko mega wygodne. Nie pali mu dużo,
    mieści się w 9 litrach w mieście. Zawsze można założyć gazownie i
    jeździsz jeszcze taniej. Zafira II wygląda jeszcze fajniej z zewnątrz i
    wewnątrz od I. Za 30 tyś PLN kupisz zadbany egzemplarz, ale z początku
    produkcji Zafiry II. Kumpel za swoją rocznik 99 dał niecałe 22 tyś PLN
    (sprowadził z Niemiec). Masz już jedną Renie, więc nie pchaj się w
    druga, bo już wiesz ile kosztuje utrzymanie. Nie bierz do Zafiry silnika
    1,6 bo on jest po prostu za słaby. Diesla też raczej bym unikał, chyba
    że wybierzesz 1,9CDTI (fiatowskie JTD) ale też chyba o ile się nie myle
    były w późniejszych rocznikach, bo we wcześniejszych siedział inny
    Diesel 1,9 i był dużo gorszy.

  • 108. Data: 2010-06-15 12:11:43
    Od: " " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam.
    >

    > Zadanie: 7 miesc siedzÄ&#65533;ych, dwa moga byÄ&#65533;niepeĹ&#65533;owymiarowe.
    >
    > Dodatkowy warunek: ostatnie fotele chowane w podĹ&#65533;gÄ&#65533; Nie mam garaĹźu
    a w
    > piwnicy nie bÄ&#65533;e karmiĹ&#65533;szczurĂłw piankÄ&#65533; WiÄ&#65533; fotele w
    podlodze.

    > Kasa: okoĹ&#65533; 30 tyĹ&#65533;
    >
    > Co mnie interesuje na dzisiaj:

    renault grand scenic spelnia wlasciwie wszystkie Twoje wymagania. Poza tym to
    bardzo przyjemny samochodzik...

  • 109. Data: 2010-06-15 15:26:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-15 12:11, *z...@g...SKASUJ-TO.pl* napisał, a
    mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > renault grand scenic spelnia wlasciwie wszystkie Twoje wymagania. Poza tym to
    > bardzo przyjemny samochodzik...

    na F ;)

  • 110. Data: 2010-06-15 20:02:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 09:33:58 +0200, glang napisał(a):

    > TOURAN

    ZUS prawda, 3 rząd siedzeń jest w nim opcją i większość go nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel