  • Data: 2010-06-13 23:17:08
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:193go1efljdd5.dlg@lepper.institute.com...

    > tak, oczywiście, 10 KM więcej zrobi z zafiry dragstera normalnie,
    > szczególnie przy jej 50 kg większej masie własnej.. tylko w świecie
    > Juranda.

    Robi w porównaniu z tym 1.6 bardzo dużo. Przede wszystkim ten silnik ma
    bardzo dobry dół. Co jest nie bez znaczenia przy ciężkim samochodzie. Po
    drugie - bardzo podatny jest na zwiększanie mocy bez strachu, że jego bazowy
    poziom wysilenia spowoduje dojście do absolutnej granicy wytrzymałości
    silnika. Ale oczywiście możesz sobie dalej teoretyzować. Tyle, że ja miałem
    kilka aut z tym 1.6 HDI jak i również 1.9 CDTi. W życiu bym się nie
    zamienił.

    Jurand.