  • Data: 2010-06-13 23:19:34
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hv3hke$41n$...@m...internetia.pl...

    > Ciekawy jestem Twojej opinii o Mazda 5.

    Nie potrafię określić przewagi Mazdy nad Zafirą. Po prostu nigdy nie brałem
    pod uwagę Zafiry ani żadnego innego Opla na poważnie. Biorąc po uwagę
    wnętrze to nawet po japońsku plastikowa Mazda jest szczytem finezji w
    porównaniu do oplowskiej myśli designerskiej. Po prostu w takim aucie
    czułbym się mało komfortowo a to ma kluczowe znaczenie. Nowa generacja Astry
    czy Insigni pokazuje, że Niemcy wreszcie zrozumieli co nieco ale póki nie ma
    nowej wersji Zafiry to auto w moim przypadku nie nadaje się do jazdy.