  • Data: 2010-06-15 11:27:01
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:
    > Witam.
    >
    > W tej chwili wożę się Laguną II Kombi. Autko przemiłe i bardzo je lubie
    > mimo kaprysów jednak sytuacja rodzinna zmusza mnie do poszukania czegoś
    > większego. Jako że nie wchodzi w rachubę zakup nowego szukam uzywanych.
    > Niestety nie wszystkie modele widziałem i nie mam pewności co do pewnych
    > ficzerów w tych samochodach, dlatego prosze o pare słów.
    >
    > Zadanie: 7 miesc siedzących, dwa moga być niepełnowymiarowe.
    >
    > Dodatkowy warunek: ostatnie fotele chowane w podłogę. Nie mam garażu a w
    > piwnicy nie będe karmił szczurów pianką. Więc fotele w podlodze.

> [...]

    Powiem Tobie tak. Mój kolega z pracy, ma Zafire I i jest mega
    zadowolony. Silnik 1,8 116KM, później były 125KM i jest mega zadowolony.
    Fotele się chowają w podłogę, autko mega wygodne. Nie pali mu dużo,
    mieści się w 9 litrach w mieście. Zawsze można założyć gazownie i
    jeździsz jeszcze taniej. Zafira II wygląda jeszcze fajniej z zewnątrz i
    wewnątrz od I. Za 30 tyś PLN kupisz zadbany egzemplarz, ale z początku
    produkcji Zafiry II. Kumpel za swoją rocznik 99 dał niecałe 22 tyś PLN
    (sprowadził z Niemiec). Masz już jedną Renie, więc nie pchaj się w
    druga, bo już wiesz ile kosztuje utrzymanie. Nie bierz do Zafiry silnika
    1,6 bo on jest po prostu za słaby. Diesla też raczej bym unikał, chyba
    że wybierzesz 1,9CDTI (fiatowskie JTD) ale też chyba o ile się nie myle
    były w późniejszych rocznikach, bo we wcześniejszych siedział inny
    Diesel 1,9 i był dużo gorszy.