  • Data: 2010-06-13 22:22:10
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Nie przejmuj się, to jest tylko zwariowany świat według Juranda, gdzie
    > najekonomiczniejszym autem jest suv forda.

    No cóż, każdy po trosze chwali swoje - wcale się nie dziwię ;-)
    Miałem przyjemnośc mieć Fiestę 2 z silnikiem 1.8D - taki prosty bez
    turbo i innych bajerów - też malutko palił i to niezależnie od rodzaju
    trasy i jeszcze jedno pamietam z tej fiesty - miała jakieś dodatki od
    RS i prowadziła się fantastycznie - krete drogi to był jej żywioł.