  • Data: 2010-06-13 20:29:27
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: "omega_fan" <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Auta vanopodobne, typu Zafira, S-Max, Sharan, realnie w mieście spalają
    > około 8.5, poza miastem w granicach od 6.5 do 7.5, w zależności od masy
    > stopy kierowcy. Przestań już ludziom wmawiać, że diesel o mocy 120-150 KM

    Masz rację. Wymiary i masa robią swoje.

    Mój Ford Galaxy z silnikiem AUY 115 KM podkręcony do ~143
    pali w mieście właśnie jakieś 8.2 do 8.5, na trasie od 6
    (emerycka jazda 90-100 km/h) przez 7 - 7.2 (130-140
    autostrada) do 7.7-8 (140-160 autostrada).
    Uważam te wyniki za przyzwoite spalanie jak na masę
    1700 kg i powierznię czołową jak wrota od stodoły.
    Za to komfort jest nieziemski (no, może mogłoby być ciszej
    przy wyższych prędkościach) i przy 5 osobach mam 850 litrów
    bagażnika - do rolety!

    S-Max czy nowy Galaxy 2.0 TDCI pewnie będzie palił ciut
    mniej, z racji nowocześniejszego silnika...