  • 31. Data: 2012-02-08 12:19:19
    Temat: Re: Autobusy pracują całą noc
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-02-2012 12:13, Andrzej Lawa pisze:

    > Wygląda na to, że w tym kraju to norma - tak samo, jak ci debile co
    > kupili mieszkania na terenie zalewowym potężnie zatopionym parę lat
    > wcześniej, a potem DAJ! DAJ! bo biedni powodzianie...
    > Jak się nazywało to osiedle?

    Jeśli mowa o Wrocławiu to chyba Kozanów?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 32. Data: 2012-02-08 12:19:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-02-2012 12:07, Ukaniu pisze:

    > Nie zgadłeś - wybudowałem sobie domek na wsi i mam inne problemy. Szambo w
    > rowach, palenie śmieci. Tubylcy też mówią, że się miastowy wybudował i mu
    > przeszkadza...

    Też to znam i próbowałem walczyć. Ale nijak to się ma do rozgrzewania
    samochodu na postoju k. domu.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 33. Data: 2012-02-08 12:24:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2012 12:19, DoQ pisze:

    > Też to znam i próbowałem walczyć. Ale nijak to się ma do rozgrzewania
    > samochodu na postoju k. domu.

    A u was biją Murzynów! ;)

  • 34. Data: 2012-02-08 12:24:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Jeśli mowa o Wrocławiu to chyba Kozanów?

    Ooo, właśnie.

  • 35. Data: 2012-02-08 12:26:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-02-2012 12:24, Andrzej Lawa pisze:

    > A u was biją Murzynów! ;)

    :) U nas to plaga, palenie czym popadnie... syf malaria, jeszcze sami
    siebie trują przy okazji :/

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 36. Data: 2012-02-08 12:46:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-08 11:07:12 +0000, "Ukaniu" <l...@g...pl> said:

    > wybudowałem sobie domek na wsi i mam inne problemy. Szambo w
    > rowach, palenie śmieci. Tubylcy też mówią, że się miastowy wybudował i mu
    > przeszkadza...

    Tzn. gdy wybieraleś lokalizację, to takich zachowań tam nie było?

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2012-02-08 12:53:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-08 12:01, DoQ pisze:

    > Może to ten typ, co kupi okazyjnie apartament przy torach kolejowych czy
    > lotnisku, a później protestuje bo głośno. Albo jak ci z Lublina, co
    > kupili mieszkania na osiedlu przy torze wyścigowym i teraz tor ma się
    > zwinąć bo im przeszkadza...

    Poczekaj na tych z nowych osiedli w Wilanowie jak pójdzie dalej S2.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 38. Data: 2012-02-08 12:55:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-02-2012 12:53, Artur Maśląg pisze:

    > Poczekaj na tych z nowych osiedli w Wilanowie jak pójdzie dalej S2.

    Chodzi o tą betonową pustynię?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 39. Data: 2012-02-08 13:04:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-02-2012 15:27, DoQ pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,cala-noc-n
    a-jalowym-biegu-quot-wiemy-co-robimy-quot-,408219.ht
    ml
    > Tefałen ma nowy problem do nagłośnienia :)

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,dlaczego-z
    ima-autobusy-sa-brudne-ztm-wjasnia,408489.html

    Albo dostali jakieś zlecenie na ZTM. Za kilka dni będą niekulturalni
    kierowcy, już się pewnie szykują do brudnych stołków na podstawie
    filmiku z YT...

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 40. Data: 2012-02-08 13:14:25
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tzn. gdy wybieraleś lokalizację, to takich zachowań tam nie było?

    Takie cuda wychodzą i są uciążliwe głównie wieczorami jesienią...
    No i jakby mieć i to na uwadze to chyba bym działki nie kupił w życiu.
    A tak pozostaje się przyzwyczaić no i nie dać się skusić rurze w rów skoro
    wywóz 10m3 szamba kosztuje 200zł. Ja poniekąd rozumiem tych ludzi - to
    bardzo wysoka cena dla mało majętnych mieszkańców a dodająćc na zimę
    konieczne zakupy opału po 800-900zł /T ... No i mamy co mamy.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz