  • 41. Data: 2012-02-08 13:17:09
    Temat: Re: Autobusy pracują całą noc
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-02-2012 13:14, Ukaniu pisze:

    > wywóz 10m3 szamba kosztuje 200zł. Ja poniekąd rozumiem tych ludzi - to
    > bardzo wysoka cena dla mało majętnych mieszkańców a dodająćc na zimę
    > konieczne zakupy opału po 800-900zł /T ... No i mamy co mamy.

    Zawsze mogą sprzedać dom z działką, zainkasować dużą bańkę i kupić M3 a
    z reszty kasy żyć.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 42. Data: 2012-02-08 13:30:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-08 12:55, DoQ pisze:

    > Chodzi o tą betonową pustynię?

    :) - deweloperzy nawet pobudowali mieszkania, w których nie da się
    otwierać okien - tylko klimatyzacja. Tak tłumaczyli kwestię
    pogodzenia budowy z przebiegiem S2. Ciekawe, czy będzie zjazd
    wprost do Świątyni Opatrzności Bożej :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 43. Data: 2012-02-08 13:37:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-02-2012 13:30, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > otwierać okien - tylko klimatyzacja. Tak tłumaczyli kwestię
    > pogodzenia budowy z przebiegiem S2. Ciekawe, czy będzie zjazd

    Nie może być inaczej, taka atrakcja turystyczna musi mieć własną estakadę :)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 44. Data: 2012-02-08 16:00:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-08 12:14:25 +0000, "Ukaniu" <l...@g...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Takie cuda wychodzą i są uciążliwe głównie wieczorami jesienią...

    No, ale to niczego nie zmienia. Przy kupnie ziemi trzeba myśleć o wszystkim.
    :-)

    > No i jakby mieć i to na uwadze to chyba bym działki nie kupił w życiu.

    Da się. Fakt, że trzeba wódkę i z sołtysem wypić, i z wójtem, i w
    knajpie, i w lokalnym sklepie pogadać...
    ...ale cóź to za koszt, skoro się kupuje i las, i tartak, i psa?
    ;-)

    > Ja poniekąd rozumiem tych ludzi - to
    > bardzo wysoka cena dla mało majętnych mieszkańców a dodająćc na zimę
    > konieczne zakupy opału po 800-900zł /T ... No i mamy co mamy.

    Co więcej - z dziada pradziada srali na swą ziemię i o pakowaniu gówna
    na podróż nikt nie myślał.
    To coś jak ze smarkaniem - miejscowe na ziemię, miastowe w chusteczkę
    zawijają i na piersi noszą...

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2012-02-08 16:56:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tzn. gdy wybieraleś lokalizację, to takich zachowań tam nie było?

    U mnie jest podobnie, ale w dużym mieście i elementy palące farby z okien
    sprowadziły się po mnie.
    Co proponujesz?

  • 46. Data: 2012-02-09 07:14:36
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,cala-noc-n
    a-jalowym-biegu-quot-wiemy-co-robimy-quot-,408219.ht
    ml

    > Tefałen ma nowy problem do nagłośnienia :)

    Grzałki DEFA czy Webasto by se zainstalowali to by było taniej, ciszej i bez
    protestów mieszkańców

  • 47. Data: 2012-02-09 07:58:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2012 07:14, Agent pisze:

    > Grzałki DEFA czy Webasto by se zainstalowali to by było taniej, ciszej i
    > bez protestów mieszkańców

    Fundujesz?

  • 48. Data: 2012-02-09 09:44:58
    Temat: Re: Autobusy pracuj? ca?? noc
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-02-08 09:43, Ukaniu pisze:
    > Dasz rad? pojecha? d?u?ej za autobusem w Warszawie?

    Dasz rade _jakies_ kodowanie zadeklarowac?

    MarcinJM

  • 49. Data: 2012-02-09 13:54:58
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    wiadomości news:4f336eaf$1@news.home.net.pl...

    > Fundujesz?

    A jaki procent ceny całego autobusu stanowi grzałką DEFA lub nawet
    ogrzewanie postojowe?

  • 50. Data: 2012-02-09 14:29:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2012 13:54, Agent pisze:

    > w wiadomości news:4f336eaf$1@news.home.net.pl...

    > A jaki procent ceny całego autobusu stanowi grzałką DEFA lub nawet
    > ogrzewanie postojowe?

    Ale czy fundujesz?