  • Data: 2013-12-19 18:44:46
    Temat: Re: AutoRadar czyli Yanosik od twórców Automapy
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-19 14:58, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Na razie jest za free, ciekawe jak długo :)

    Może to takie sondowanie, jak się okaże że jest duże zainteresowanie,
    wtedy dodadzą jakiś bajer i zaczną żądać zapłaty za swój program.

    > Dokładnie, trafność danych mniej niż 10%

    No i sama obsługa programu, potrafi ni z tego ni z owego zgubić sygnał z
    satelity, i tylko restart programu pomoże żeby złapał sygnał. Kiedyś,
    wcześniej tego nie było...