  • Data: 2012-01-14 16:22:33
    Temat: Re: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-14 15:16, Myjk pisze:
    > Sat, 14 Jan 2012 15:14:18 +0100, Qlfon

    > Właśnie to chcę zakupić -- dzięki za info. :)

    Poczytaj trochę na jego temat (o ile jeszcze tego nie zrobiłeś) do
    zastosowania poza domem brak modemu 3G jest trochę jednak uciążliwy. nie
    wiem jak ta nowa wersja, ja ze swojego jestem tak na 70% zadowolony ale
    nie robiłem żadnych zmian w ROM. mam toto od września i nie wiem czy nie
    puszczę do ludzi....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050