  • Data: 2012-01-14 15:04:31
    Temat: Re: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    In article <jersts$2q7$1@inews.gazeta.pl>
    Bartosz Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl> wrote:

    > Na razie dupa. AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się
    > przenieść na SD. A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełną instalację.
    > Wieczorem popróbuję zainstalować bezpośrednio na SD, może z SD w
    > laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

    W pamięci głównej zużywa ~13MB na instalator i ~25MB na aplikację.
    Po zainstalowaniu sam instalator wyrzuciłem i wszystko zdaje się
    działać. Mimo wszystko, te 25MB, to dużo w Galaxy Ace.

    Z pozostałych uwag z szybkiego testu:
    1. Obracanie ekranu nie działa zgodnie z moimi oczekiwaniami.
    Funkcja obracania w AM to tylko "zezwolenie" na obrócenie ekranu prez
    system. A nie lubię automatycznego obracania, bo robi to nie tylko
    kiedy rzeczywiście potrzebuję, ale i wtedy kiedy to wyłącznie wkurza.
    2. Niespójne użycie klawisza "menu" telefonu. Na głównym ekranie służy
    jedynie do screenshotów (po "dwukliku"), ale już np. w edycji trasy
    wywołuje menu.
    3. Głęboko ukryte wyłączanie GPS (na dodatek tylko przez zmianę
    ustawień systemowych), a przydałoby się, bez zmiany preferencji
    systemu, wyłączenie chwilowe, żeby overlay "wyszukiwanie/brak sygnału
    GPS" nie przeszkadzał w przeglądaniu mapy offline.
    4. Niespójne wywoływanie akcji dla bieżącego punktu.
    Przy poprawnym fiksie GPS-u i włączonym śledzeniu - przytrzymanie
    palca w dowolnym punkcie mapy wywołuje menu akcji dla bieżącej
    lokalizacji GPS-owej. Gdy nie ma fixu GPS - przestawia kursor w
    miejsce dotknięcia i dopiero dla tego punktu wywołuje menu akcji.
    5. Na Galaxy Ace wyznaczanie trasy wydaje się wolniejsze niż na Mio
    P560 (choć nie robiłem dokładnych porównań).

    Nie testowałem jeszcze w drodze. Muszę znaleźć jakiś sensowny uchwyt
    do samochodu dla Galaxy Ace...

    --
    Jacek Politowski