  • 31. Data: 2014-08-26 14:50:39
    Temat: Re: AutoMapa
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-24 14:56, Chris pisze:

    > Dalej jesteś ograniczony .. to nie DEMO tylko PEŁNA WERSJA PROGRAMU.
    >
    > Po drugie google play nie jest jedynym źródłem pobrania programu i
    > nikt ci nie każe za to płacić.

    DEMO, czyli w określonym czasie DEMOnstruje możliwości. I po co na
    potrzebę chwili wymyślać głupoty?

    Nic mnie to nie obchodzi, wątek dotyczył AutoMapy z Google Play.

  • 32. Data: 2014-08-26 15:17:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-26 14:50, Trybun pisze:

    > DEMO, czyli w określonym czasie DEMOnstruje możliwości. I po co na
    > potrzebę chwili wymyślać głupoty?

    Ograniczony człowieku dowiedz się co to jest subskrypcja i co znaczy
    słowo DEMO.

    To OFFICE też kupuje się DEMO według ciebie ?? rozśmieszam mnie marny
    człowieczku ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 33. Data: 2014-08-27 15:53:58
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-26 15:17, Chris pisze:

    > Ograniczony człowieku dowiedz się co to jest subskrypcja i co znaczy
    > słowo DEMO.
    >
    > To OFFICE też kupuje się DEMO według ciebie ?? rozśmieszam mnie marny
    > człowieczku ..

    Próbując obrażać kogoś, obrażasz przede wszystkim siebie, no ale czy
    ktoś, kto musi się dokształcać w celu zrozumienia określenia DEMO, jest
    w stanie to pojąć...
    No, może i siebie rozśmieszasz, ale dla mnie wymiana poglądów z Tobą
    zaczyna się robi po prostu żenująca .

  • 34. Data: 2014-09-13 21:51:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 21 Aug 2014 15:02:48 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Mam AutoMapę od pierwszego dnia na Google Play i była darmowa na 7 dni
    >po tym czasie trzeba było wykupić licencję na więcej.

    Nieprawda. Na GP 7 dniowy starter kosztował, OIDP, 9,99 PLNów. Za free
    był 7 dniowy strater ze strony AM.

    Sprawdziłem w GP

    http://i.imgur.com/QgRpt0K.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2014-09-13 21:52:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 13 Sep 2014 21:51:11 +0200, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    > OIDP, 9,99 PLNów

    4,99

    http://jerzu.waw.pl GG:129280