    Subject: Re: Auto z kratką - sprzedaż i formalności
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 5 Sep 2016 18:01:34 +0200

    W dniu 2016-09-05 o 16:41, Matli pisze:

    > Nie chcę aby kupujący widział, że kupuje od firmy.
    > Auto kupiłem okazyjnie, sporo w niego włożyłem i teraz chce sprzedać
    > dużo drożej.

    To normalnie sprzedaj na umowę,
    a sobie wystaw wszystkie te kwity potrzebne
    do rozliczenia podatków.
    Ale nie chce mi się sprawdzać co trzeba zapłacić/rozliczyć,
    od kiedy nie upycham aut w działalności, to zupełnie nie wiem jak się to
    rozlicza,
    a ktoś tu straszył zwrotami.
    Dla kupującego będzie różnica taka, że
    zapłaci jeszcze dodatkowo PCC (zakładam,że auto droższe niz 1000zł)