  • 121. Data: 2010-11-26 14:09:28
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:1cbs2d5x6kini$.dlg@lepper.institute.com...

    > a co to ma do rzeczy? jak będę miał odpowiedni samochód to coś w twoim
    > mózgu zatrybi? Nie sądzę...

    Z ciekoawosci pytam, bo nie jak cie zaszufladkowac. Pochwal sie, zaraz
    ocenimy czy jestes pedzio, kapelusz, przedstawiciel handlowy czy diler
    narkotykow na podstawie znaczka.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 122. Data: 2010-11-26 14:14:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:09:28 -0000, kamil napisał(a):

    > Z ciekoawosci pytam, bo nie jak cie zaszufladkowac. Pochwal sie, zaraz
    > ocenimy czy jestes pedzio, kapelusz, przedstawiciel handlowy czy diler
    > narkotykow na podstawie znaczka.

    dobra, ostatnia próba. Na poziomie przedszkolaka. Wiem trudne, ale nie
    poddawaj się, poradzisz sobie. Który z właściceli tych aut być może jeździ
    w teren?
    http://www.auto-directory.org/bmw-x5/images/bmw-x5-f
    rontside.gif
    http://przyspieszenie.pl/wp-content/gallery/land-rov
    er-freelander-2/2011-land-rover-freelander-2-1.jpg
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C15/75/20
    /C15752074_1.jpg
    http://static.cargurus.com/images/site/2009/07/20/21
    /41/1992-nissan-patrol-pic-1097.jpeg
    Jak sobie już kompletnie nie będziesz dawał rady, to może zapytaj kogoś
    mądrzejszego, np. ucznia podstawówki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 123. Data: 2010-11-26 14:16:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    /41/1992-nissan-patrol-pic-1097.jpeg
    > Jak sobie już kompletnie nie będziesz dawał rady, to może zapytaj kogoś

    Tak sadzilem, nie napiszesz czym jezdzisz.

    Powiedz jeszcze tylko, gdzie tam pisze "samochod terenowy" i wyjasnij,
    dlaczego kupowanie X5 to glupota, bo nie nadaje sie do przewozenia owiec na
    farmie. Albo zamilknij wreszcie, bo kompromitujesz sie kazdym postem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 124. Data: 2010-11-26 14:18:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:16:36 -0000, kamil napisał(a):

    > Powiedz jeszcze tylko, gdzie tam pisze "samochod terenowy" i wyjasnij,
    > dlaczego kupowanie X5 to glupota, bo nie nadaje sie do przewozenia owiec na
    > farmie. Albo zamilknij wreszcie, bo kompromitujesz sie kazdym postem.

    SUV, buszmenie, była mowa o suvach. Kompromitacja... no tak, z fachowcem
    nie wygram.
    To co.. jak z tymi fotkami? Pierwszoklasisci powinni już wrócić ze szkoły,
    może ci ktoryś pomoże, no nie poddawaj się tak łatwo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 125. Data: 2010-11-26 14:22:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > To co.. jak z tymi fotkami? Pierwszoklasisci powinni już wrócić ze szkoły,
    > może ci ktoryś pomoże, no nie poddawaj się tak łatwo.

    Waldku, moglbys sie bardziej postarac, bo z takich przepychanek "jestes
    dzieciak i smierdza ci nogi" wyroslem we wczesnej podstawowce.

    Jak kazdy troll unikasz odpowiedzi na niewygodne pytanie zaslaniajac sie
    kretynskimi przykladami wykorzystania samochodu do czegos, do czego nie
    zostal stworzony. Jedyne co udowodniles, to ze nie masz kompletnie zadnych
    argumentow i probujesz sprowadzic temat na manowce.

    To jest off-road, czy jeszcze nie? Pytam, bo calkiem niezle ten miejski SUV
    "dla idiotow" radzi sobie w terenie, w ktorym buty pogubisz.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZhBTRgXL4xU

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 126. Data: 2010-11-26 14:31:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-25 17:33, kamil pisze:

    > A czego spodziewales sie po tanim samochodzie? Tanie z zalozenia jest slabiej
    dopracowane i gorzej wykonczone id drogiego, dotyczy sie szynki w lidlu z 80%
    zawartoscia miesa, butow z bazaru rozpadajacych sie po miesiacu i samochodow.

    80% mięsa to ma dziś szynka niezłej jakości. Wyroby "ekonomiczne" mają poniżej 50%...

  • 127. Data: 2010-11-26 14:32:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

    > 80% mięsa to ma dziś szynka niezłej jakości. Wyroby "ekonomiczne" mają
    > poniżej 50%...

    Widac do roznych sklepow chodzimy..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 128. Data: 2010-11-26 14:35:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-25 14:16, Jacek Bronowski pisze:

    > No wlasnie - odwieczna idiotyczna dyskusja o gustach...
    > Slyszalem, ze sa podobno ludzie ktorym sie Skody podobaja, ale to moze urban
    > legend... :-)

    Ba! Podobno sa i tacy, co zakochali się od razu w tych nowych (no... znaczy
    sprzed paru lat...) civicach, o wyglądzie hełmu jakiegoś superherosa
    z japońskich kreskówek sf...

  • 129. Data: 2010-11-26 14:36:10
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-26 14:32, kamil pisze:

> [...]
    zawartoscia miesa, butow z bazaru rozpadajacych sie po miesiacu i samochodow.

    Mowa była o lidlu.

  • 130. Data: 2010-11-26 14:36:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:22:48 -0000, kamil napisał(a):

    > Waldku, moglbys sie bardziej postarac, bo z takich przepychanek "jestes
    > dzieciak i smierdza ci nogi" wyroslem we wczesnej podstawowce.

    Wyrosłeś? Naprawdę? Jakoś w tym wątku ni cholery nie widać. Może coś
    pomyliłeś i z czego innego wyrosłeś?

> [...]
    > zostal stworzony. Jedyne co udowodniles, to ze nie masz kompletnie zadnych
    > argumentow i probujesz sprowadzic temat na manowce.

    O, własnie, unikanie odpowiedzi. To który z podanych samochodów jeździ w
    terenie?

    > To jest off-road, czy jeszcze nie? Pytam, bo calkiem niezle ten miejski SUV
    > "dla idiotow" radzi sobie w terenie, w ktorym buty pogubisz.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZhBTRgXL4xU

    radzi? tak jak w 20 sekundzie jak się zawiesił na małej muldzie? i tak jak
    w 40 sekundzie, gdzie zawiesił się jeszcze raz? tak jak ten jeep nie moze
    małego dołka przejechac, bo zamiast napędu terenówki ma napęd popierdółki
    dla blondynek i blondynów z małym fiutkiem?
    No ale czepiam się bardzo ordynarnie, przecież to jest prawdziwy teren dla
    wielkich twardzieli.

    Możesz je spokojnie dołączyc do grona aut których żaden teren nie pokona
    O, takich jak te: http://www.youtube.com/watch?v=oOxpTMoKHoQ

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel