  • 111. Data: 2010-11-26 12:14:13
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: z <z...@g...pl>

    AL pisze:

    > a jak zacznie ci sie jeszcze podobac fabia - to od razu zrob badania wzroku
    > ;)

    Nowa fabia bardzo mi się nie podoba. Co innego stara :-)

  • 112. Data: 2010-11-26 12:56:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 25 Nov 2010 18:56:00 +0000 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    nie stać Cię i dorabiasz ideologię

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 113. Data: 2010-11-26 12:57:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 10:53:12 -0000, kamil napisał(a):

    > I ty poznajesz po oczach, ktory z nich jezdzi regularnie w teren?

    Nie, po samochodzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 114. Data: 2010-11-26 13:00:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Nie, po samochodzie.

    Myslales o udziale w "Strefie 11"?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 115. Data: 2010-11-26 13:04:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 12:00:44 -0000, kamil napisał(a):

    > Myslales o udziale w "Strefie 11"?

    a co, jak zobaczysz to w takiej oprawie, to coś ci w głowie zatrybi i
    zaczniesz coś rozumieć? To byłby prawdziwy cud, nie sądzę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 116. Data: 2010-11-26 13:07:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > a co, jak zobaczysz to w takiej oprawie, to coś ci w głowie zatrybi i
    > zaczniesz coś rozumieć? To byłby prawdziwy cud, nie sądzę.

    Z ciekawosci - czym jezdzisz?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 117. Data: 2010-11-26 13:10:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 12:07:34 -0000, kamil napisał(a):

    > Z ciekawosci - czym jezdzisz?

    a co to ma do rzeczy? jak będę miał odpowiedni samochód to coś w twoim
    mózgu zatrybi? Nie sądzę...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 118. Data: 2010-11-26 13:35:56
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-11-25 15:34, PaPi pisze:

    > Jak go stac na takie auto dlaczego nie kupi ladnego audi A1 czy porsche
    > boxtera. Sliczne kobiece autka.

    Bo tak chce.
    A inny by nie kupił, bo go to śmieszy.
    I tyle.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 119. Data: 2010-11-26 13:51:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-26 11:34, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > A centralny wyświetlacz wciąż ci jeszcze pokazuje wszystkie segmenty?

    Cały czas w tym i poprzednim :) Pierścień czujnika ABSu też się nie
    poddaje kamyczkom ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 120. Data: 2010-11-26 14:01:36
    Od: AL <a...@s...tam>

    z pisze:

    > Nowa fabia bardzo mi się nie podoba. Co innego stara :-)

    odmlodniales
    ;)

    --
    pozdr