  • 131. Data: 2010-11-26 14:37:18
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
    news:icod2m$2j58$2@news2.ipartners.pl...

    > Ba! Podobno sa i tacy, co zakochali się od razu w tych nowych (no...
    > znaczy
    > sprzed paru lat...) civicach, o wyglądzie hełmu jakiegoś superherosa
    > z japońskich kreskówek sf...

    Sa tez tacy, ktorzy zakochuja sie w pelnoletnich VW o wdzieku gierkowskiej
    mebloscianki i wnetrzu wylozonym plastikami z przetopionych kszeselek
    stadionowych.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 132. Data: 2010-11-26 14:40:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 14:32, kamil pisze:

    > Widac do roznych sklepow chodzimy..

    Raczej nie chcesz pewnych rzeczy zauważać - pisałeś o Lidlu i to co
    napisał Jakub jest jak najbardziej prawdziwe dla Lidla.

  • 133. Data: 2010-11-26 14:42:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Wyrosłeś? Naprawdę? Jakoś w tym wątku ni cholery nie widać. Może coś
    > pomyliłeś i z czego innego wyrosłeś?

    To jak - czym jezdzisz, blondyno z malym fiutkiem?

    > O, własnie, unikanie odpowiedzi. To który z podanych samochodów jeździ w
    > terenie?

    A ktory z SUVow jest reklamowany jako samochod terenowy? Bo ty caly czas
    nazywasz marchewke bananem i uzywasz tego jako argumentu "banany sa
    czerwone".

    > radzi? tak jak w 20 sekundzie jak się zawiesił na małej muldzie? i tak jak
    > w 40 sekundzie, gdzie zawiesił się jeszcze raz? tak jak ten jeep nie moze
    > małego dołka przejechac, bo zamiast napędu terenówki ma napęd popierdółki
    > dla blondynek i blondynów z małym fiutkiem?
    > No ale czepiam się bardzo ordynarnie, przecież to jest prawdziwy teren dla
    > wielkich twardzieli.

    Co przerasta cie w stwierdzeniu, ze radzi sobie niezle jak na SUVa?

    > Możesz je spokojnie dołączyc do grona aut których żaden teren nie pokona
    > O, takich jak te: http://www.youtube.com/watch?v=oOxpTMoKHoQ

    To jak, czym jezdzisz?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 134. Data: 2010-11-26 14:43:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Raczej nie chcesz pewnych rzeczy zauważać - pisałeś o Lidlu i to co
    > napisał Jakub jest jak najbardziej prawdziwe dla Lidla.

    Pisalem, ze kupujac w lidlu nie spodziewaj sie szynki lepszej niz 80% miesa
    tak samo, jak nie oczekuj od Dacii jakosci wykonania z drozszych samochodow.

    To, ze 80% to duzo na lidlowe standardy nie znaczy, ze mamy sie cieszyc.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 135. Data: 2010-11-26 14:45:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Możesz je spokojnie dołączyc do grona aut których żaden teren nie pokona
    > O, takich jak te: http://www.youtube.com/watch?v=oOxpTMoKHoQ

    A ten moze byc, zakompleksiony pajacu, ktory boi sie przyznac czym jezdzi i
    nie moze przezyc, ze ktos kupuje X5 zonie na zakupy? :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Q__alE2HIEs

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 136. Data: 2010-11-26 14:48:22
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 26 Lis, 11:56, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Sadze, ze ludzie ktorych stac na wyrzucenie cwierc banki na nowego Range
    > Rovera maja zdrowego rozsadku raczej sporo. Inaczej mieszkali by w bloku i
    > chuchali na 20-letniego Citroena.

    wychodzi na to, że jestem przygłupem, bo mieszkam w bloku i mam 9
    letnią toyotę...
    nie ma co, nic tylko brać kredyt, kupować Range Rovera i cieszyć się
    większym rozsądkiem ! Żeby nie było ! mam dom w górach !

  • 137. Data: 2010-11-26 14:48:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:45:58 -0000, kamil napisał(a):

    > A ten moze byc, zakompleksiony pajacu, ktory boi sie przyznac czym jezdzi i
    > nie moze przezyc, ze ktos kupuje X5 zonie na zakupy? :)

    tak, mam wielkie poważania dla tych, co kupują żonie X5 na zakupy, jeżdzą
    calibrą z ocynkowanym wiadrem zamiast wydechu i chińskimi ksenonami oraz
    słuchają na zmianę disco polo razem z feel.
    I dla ciebie równie wysokie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 138. Data: 2010-11-26 14:49:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > calibrą z ocynkowanym wiadrem zamiast wydechu i chińskimi ksenonami oraz
    > słuchają na zmianę disco polo razem z feel.

    Czym jezdzisz Waldku?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 139. Data: 2010-11-26 14:50:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 14:43, kamil pisze:

> [...]
    >
    > Pisalem, ze kupujac w lidlu nie spodziewaj sie szynki lepszej niz 80%
    > miesa tak samo, jak nie oczekuj od Dacii jakosci wykonania z drozszych

    To Ciebie zmartwię - Lidl ma część wyrobów wysokiej jakości i takową
    szynkę można spotkać i kupić.

    > To, ze 80% to duzo na lidlowe standardy nie znaczy, ze mamy sie cieszyc.

    80% to w ogóle przyzwoicie jak na obecne standardy.

  • 140. Data: 2010-11-26 14:50:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > nie ma co, nic tylko brać kredyt, kupować Range Rovera i cieszyć się
    > większym rozsądkiem ! Żeby nie było ! mam dom w górach !

    Dobrze wiesz, ze nie o to chodzi. Smieszy mnie po prostu Waldka przekonanie
    o wyzszosci nad wszystkimi, ktorzy sa o wiele bardziej zaradni zyciowo od
    niego. :)

    Pozdrawiam
    Kamil