    From: "Chevy" <c...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
    Date: Tue, 16 Mar 2010 15:47:14 +0100

    Użytkownik "Tomek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hno4re$7oa$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Rozumiem, że diesel po 3 latach jest do przodu finansowo? :-)
    > Ps. Nie uwzględniłeś niższego spalania diesla, więc różnica w kosztach
    > jest troszkę (choć nieznacznie większa). Dołożyłbym jeszcze te 220 zeta i
    > mamy po 2 latach koszty wyrównane, a dalej na korzyść diesla.
    > Co do awaryjności - mój ma przebieg 200 tys. km i na razie - odpukać - bez
    > awarii. To np. dla tej pani co najmniej 10 lat jeżdżenia.

    uwzglednilem 5/100 diesel 6/100 benzyna i to eko driving
    nie wiez w broszury ze spali 4 w miescie
    To jak sie nic nie posypie to ma szczescie i kosztami na to samo wyjdzie,
    moze 1000-2000 do przodu jak bedzie trzymac auto 5lat.
    W tych autach diesle tyle nie wytrzymuja (mowimy o malych silnikach a nie o
    2-3 litrowych dieslach) tym bardziej jak bedzie tylko po miescie jezdzic.
    Nie bede powtarzal tego co pisalem wystarczy na ggogle wklepac fraze "diesel
    czy benzyna" zobaczysz po ilu sie zwraca koszt...napewno nie przy 20.000 i
    uzywanym aucie nie wiadomo w jaki sposob ekploatowane.
    Mam diesla i benzyne wiem co mowie a nie tylko po to zeby sie wymadrzac.
    Kolega pyta to mu odpowiedzialem z wlasnego doswiadczenia a nie informacji z
    palca wyssanych.

    pozdro