  • 21. Data: 2012-06-08 22:50:08
    Temat: Re: Auto dla emeryta
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Fri, 08 Jun 2012 22:35:54 +0200
    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > To raczej nie w tym kierunku. Z tego co pisał autor, to były dość
    > konkretne wymagania - nie za duże, w konkretnych pieniądzach,
    > relatywnie tanie i bezawaryjne w eksploatacji. Tym bardziej, że
    > wcześniej zainteresowany jeździł Astrą z 1993. Taki Yaris czy
    > Jazz to całkiem rozsądny wybór i tak naprawdę to dużo mniejsze
    > od tej Astry nie będzie.

    Dokladnie jest jak piszesz. Gdyby nie to, ze w ostatnim kwartale
    astra kilka razy zgasla na srodku skrzyzowania i ojciec musial ja
    pchac na chodnik to pewnie by nia jezdzil dalej. A ze wjazd do garazu
    stromy i waski to musi byc cos mniejszego (duzy fiat wchodzil na styk
    w garazu na dlugosc, astra hatchback ma jakis tam zapas) .. chodz za
    jakis czas "nowy" i tak pewnie bedzie porysowany ;)

    --
    tyran

  • 22. Data: 2012-06-09 14:35:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > tyran nabazgral(a):

    > Japonska jakosc skonczyla sie min. 10 lat temu.

    Bzdury pleciesz...
    A jakosc, niestety, jak w kazdej firmie, zalezy od pólki cenowej
    z której bierzesz auto. Wiadomo ze auta najtansze, gdzie nie
    ma w budzecie za wiele, beda mialy wbudowane kompromisy.
    Wciaz wydaje sie lepiej brac japonczyka niz inne auta.

  • 23. Data: 2012-06-09 14:36:23
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > FTX, Fri, 08 Jun 2012 12:29:30 +0100, pl.misc.samochody:

    > Mercedes...?

    :)))

  • 24. Data: 2012-06-09 14:38:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com> wrote in
    message news:kujaxpt7aasg$.dlg@pedaluje.ile.moze...
    > FTX, Fri, 08 Jun 2012 12:29:30 +0100, pl.misc.samochody:

    > Mercedes...?

    Mercedes na trzecim miejscu, po japońskim Lexusie i BMW:
    http://www.bloomberg.com/news/2011-10-26/lexus-ranke
    d-best-luxury-auto-brand-while-porsche-plunges-cars.
    html

  • 25. Data: 2012-06-09 14:39:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dysiek nabazgrał(a):

    > A teraz zobacz gdzie są fabryki obu tych firm :)

    Większe znaczenie ma kto fabryką zarządza i kto konstruuje samochód
    i pilnuje jakości jego montażu niż to gdzie znajduje się fabryka...
    Fabryka może być nawet w Mexyku ale będzie mieć japończyka szefa.

  • 26. Data: 2012-06-09 14:40:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Hinek" <h...@t...pl> wrote in message
    > Prawdziwy PMS-owicz poza biegłą znajomością olejów jest
    > przecież specjalistą w dobieraniu samochodów kobietom i starym
    > rodzicom!
    >
    > Kobieta musi mieć malutkie różowiutkie autko a tatuś emeryt
    > coś w stylu Tico - z uchwytem na łopatę do kopania grządek.
    > Sam oczywiście jeździ czymś z wyższej półki, np. Cayenne
    > Taaa...
    > A potem musi gnać do szkoły albo na kasę w Tesco :>

    Dobre :-)))

  • 27. Data: 2012-06-09 21:49:08
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-08 21:30, megrims pisze:

    > Dobrej jakości? Jaja sobie robisz.

    Ja nie ale ty chyba tak ... albo nie wiesz co piszesz.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 28. Data: 2012-06-09 22:04:23
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2012-06-08 09:54, tyran <t...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Ojcu padla Astra I z 93roku. Potem bede myslal co z nia robic. Teraz
    > potrzebuje kupic dla niego cos nowszego. Chodzi o male autka,
    > najlepiej japonczyki. Pomysly sa na Nissan Micra, Nissan Note, Toyota
    > Yaris, Honda Jazz. Taki 5-7 latek do 20kPLN.

    W tych okolicach w miarę wygodna w środku i prowadzeniu jest Toyota Yaris,
    w pozostałych wymienionych zdecydowanie czuć że są małe i produkowane
    tanio. Nawet nie tyle tanio, a tak, żeby "zachęcić" do wymiany na
    większe. (Nie wiem jak w Lupo, pozostałymy zdarzyło mi się jeździć).
    Oczywiście mówię o miejscach z przodu, tylne są wirtualne jeżeli osoby z
    przodu nie są niskie.
    Uwaga: licznik na środku samochodu a nie przed kierowcą nie każdemu
    odpowiada, trzeba przetestować.
    Toyota Yaris z tych lat jest raczej mało awaryjna, proponuję się nie
    obawać za bardzo. Za to ASO drogie jak każde inne, albo nawet bardziej.

  • 29. Data: 2012-06-09 22:24:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-08 22:50, tyran pisze:

    > Dokladnie jest jak piszesz.

    Tak się spodziewałem - w przeciwieństwie do powszechnego trollowania
    oraz czepiania się rzeczy nieistotnych, staram się jednak względnie
    obiektywnie oceniasz postingi...

> [...]
    > w garazu na dlugosc, astra hatchback ma jakis tam zapas) .. chodz za
    > jakis czas "nowy" i tak pewnie bedzie porysowany ;)

    Astra ma prawie 19 lat i dla emeryta może być to spory problem z
    racji awaryjności. Ojcu potrzebny jest "nowy" pojazd, który będzie
    względnie tani w eksploatacji i taki "wystarczający". To, że go
    obedrze - cóż, w zasadzie naturalne ;)

  • 30. Data: 2012-06-10 00:36:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-09 21:49, Chris pisze:

    > Ja nie ale ty chyba tak ... albo nie wiesz co piszesz.

    A jeździłeś kiedykolwiek którymś z wymienionych wyżej aut?
    Oglądałeś z bliska?
    Oglądałeś z bardzo bliska?

    Nie widzę sensu kontynuować tej dyskusji.

    No cóż. Każdy ma prawo do swojego zdania.