  • 11. Data: 2012-06-08 16:59:32
    Temat: Re: Auto dla emeryta
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 8 Cze, 13:29, FTX <F...@g...pl> wrote:

    > Podlacze sie pod temat, troche OT.
    > Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie
    > aut powyzej 200 tys. zl?
    >
    > Pozdrawiam

    Rolls Royce

  • 12. Data: 2012-06-08 17:01:20
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 8 Cze, 11:54, tyran <t...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Ojcu padla Astra I z 93roku. Potem bede myslal co z nia robic. Teraz
    > potrzebuje kupic dla niego cos nowszego. Chodzi o male autka,
    > najlepiej japonczyki. Pomysly sa na Nissan Micra, Nissan Note, Toyota
    > Yaris, Honda Jazz. Taki 5-7 latek do 20kPLN.
    >
    > Co mozecie powiedziec o powyzszych autach. Aha .. ma to byc benzyna.
    > Poszukalem dzisiaj po necie, kryterium glowne to serwisowny w ASO +
    > pierwszy wlasciciel.
    >
    > Znalazlem trzy:http://otomoto.pl/nissan-micra-C24493628.htmlht
    tp://otomoto.pl/honda-jazz-s-x-cool-przebieg-23-400k
    m-C24585265.htmlhttp://otomoto.pl/toyota-yaris-1-0-6
    9km-gwarancja-ks-serwis-C24639259...

    > A moze cos innego? VW Polo, Lupo?
    >
    > pzdr.
    >
    > --
    > tyran

    Ja na emeryturę kupiłem Forestera. Dużo pali ale ja mało jeżdżę. Za to
    zimą zero problemów z parkowaniem

  • 13. Data: 2012-06-08 17:22:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin FTX

    > Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie
    > aut powyzej 200 tys. zl?

    Może megrims?

  • 14. Data: 2012-06-08 17:58:36
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 08 Jun 2012 10:54:43 +0100, tyran <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > najlepiej japonczyki. Pomysly sa na Nissan Micra, Nissan Note, Toyota
    > Yaris, Honda Jazz. Taki 5-7 latek do 20kPLN.

    Jakbym moj tato dowiedzial sie, ze w jego wieku chce go wsadzic do Micry
    to chyba by mnie wydziedziczyl ;)

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 15. Data: 2012-06-08 20:58:27
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Jakbym moj tato dowiedzial sie, ze w jego wieku chce go wsadzic do Micry
    > to chyba by mnie wydziedziczyl ;)

    10/10 :D
    to tak jak mój, spróbuj go wsadzić do czegoś mniejszego niż Ducato (chociaż
    w sumie Lagunę jeszcze toleruje) ;-)

    brat

  • 16. Data: 2012-06-08 21:15:53
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał

    > Ja na emeryturę kupiłem Forestera.

    No wiesz...jak możesz łamać konwenanse!
    Prawdziwy PMS-owicz poza biegłą znajomością olejów jest
    przecież specjalistą w dobieraniu samochodów kobietom i starym
    rodzicom!

    Kobieta musi mieć malutkie różowiutkie autko a tatuś emeryt
    coś w stylu Tico - z uchwytem na łopatę do kopania grządek.
    Sam oczywiście jeździ czymś z wyższej półki, np. Cayenne
    Taaa...
    A potem musi gnać do szkoły albo na kasę w Tesco :>

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2012-06-08 21:30:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-08 15:17, Chris pisze:
    > FTX nabazgral(a):

    > Wlosi (Ferrari, Lamborgini ...), Anglicy (Aston Martin, RR, Bentley
    > itd....)

    Dobrej jakości? Jaja sobie robisz.

  • 18. Data: 2012-06-08 21:47:22
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Fri, 08 Jun 2012 16:58:36 +0100
    RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Jakbym moj tato dowiedzial sie, ze w jego wieku chce go wsadzic do
    > Micry to chyba by mnie wydziedziczyl ;)

    No co ja moge zrobic. Chce male to bedzie mial male. Astra I jest tak
    porysowana, ze nie wiem czy ktos to kupi.
    Chcialem kiedys by przejechal sie moim accordem kombi, to nie .. bo
    za duze, za szerokie. Osobiscie wolalbym cos wiekszego dla niego ..
    moze focus, almera, astra II .. no ale nie, zeby nie powiedziec "jak
    osiol" ;)

    --
    tyran

  • 19. Data: 2012-06-08 21:51:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jun 2012 21:15:53 +0200, Hinek napisał(a):
> [...]
    > coś w stylu Tico - z uchwytem na łopatę do kopania grządek.
    > Sam oczywiście jeździ czymś z wyższej półki, np. Cayenne

    Ale o co chodzi - widac potrzebuje takiego Cayenne, a tato pol zycia
    jezdzil maluchem, potem cienkolem, to teraz z tika bedzie zadowolony :-)

    J.

  • 20. Data: 2012-06-08 22:35:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-08 21:51, J.F. pisze:

    > Ale o co chodzi

    Aż w oczy kole :)

    > - widac potrzebuje takiego Cayenne,

    Może też nie potrzebować :)

    > a tato pol zycia
    > jezdzil maluchem, potem cienkolem, to teraz z tika bedzie zadowolony :-)

    To raczej nie w tym kierunku. Z tego co pisał autor, to były dość
    konkretne wymagania - nie za duże, w konkretnych pieniądzach,
    relatywnie tanie i bezawaryjne w eksploatacji. Tym bardziej, że
    wcześniej zainteresowany jeździł Astrą z 1993. Taki Yaris czy
    Jazz to całkiem rozsądny wybór i tak naprawdę to dużo mniejsze
    od tej Astry nie będzie.