  • 31. Data: 2012-06-10 09:05:42
    Temat: Re: Auto dla emeryta
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A teraz zobacz gdzie są fabryki obu tych firm :)

    Honde skladaja w UK - wiem, bo jezdze taka. Co nie zmienia faktu, ze chodzi
    o sprawy technologiczne i np. roznice w jakosci podzespolow Renault (Nissan)
    i Hondy.

    Dysiek

  • 32. Data: 2012-06-10 21:20:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-06-2012 00:36, megrims pisze:
    > A jeździłeś kiedykolwiek którymś z wymienionych wyżej aut?
    > Oglądałeś z bliska?
    > Oglądałeś z bardzo bliska?
    > Nie widzę sensu kontynuować tej dyskusji.

    Pewnie nie, a na plakacie każdy wyglądał doskonale :)

    --
    Pozdr.

  • 33. Data: 2012-06-10 23:44:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    Mój ojciec od kilku lat chwali sobie Merivę. Przede wszystkim dlatego,
    że łatwo mu się do niej wsiada i wysiada.
    Samochód na "podłodze" Corsy, z zewnątrz więc niewielki, ale w środku
    dosyć przestronny, jakość i wykończenie typowego Opla.