  • 1. Data: 2012-06-08 11:54:43
    Temat: Auto dla emeryta
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Ojcu padla Astra I z 93roku. Potem bede myslal co z nia robic. Teraz
    potrzebuje kupic dla niego cos nowszego. Chodzi o male autka,
    najlepiej japonczyki. Pomysly sa na Nissan Micra, Nissan Note, Toyota
    Yaris, Honda Jazz. Taki 5-7 latek do 20kPLN.

    Co mozecie powiedziec o powyzszych autach. Aha .. ma to byc benzyna.
    Poszukalem dzisiaj po necie, kryterium glowne to serwisowny w ASO +
    pierwszy wlasciciel.

    Znalazlem trzy:
    http://otomoto.pl/nissan-micra-C24493628.html
    http://otomoto.pl/honda-jazz-s-x-cool-przebieg-23-40
    0km-C24585265.html
    http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-0-69km-gwarancja-ks
    -serwis-C24639259.html

    A moze cos innego? VW Polo, Lupo?

    pzdr.

    --
    tyran

  • 2. Data: 2012-06-08 12:14:01
    Temat: Re: Auto dla emeryta
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Uzytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > A moze cos innego?

    Panda!

  • 3. Data: 2012-06-08 12:47:50
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Fri, 8 Jun 2012 12:14:01 +0200
    "Wojtek" <w...@o...pl> wrote:

    > Uzytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Panda!

    Czy ja wiem? Czy nie bedzie gorsza od japonczyka pod katem
    wykonczenia?

    --
    tyran

  • 4. Data: 2012-06-08 13:09:17
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    tyran nabazgral(a):

    > Czy ja wiem? Czy nie bedzie gorsza od japonczyka pod katem
    > wykonczenia?

    Japonska jakosc skonczyla sie min. 10 lat temu.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 5. Data: 2012-06-08 13:29:30
    Od: FTX <F...@g...pl>

    On 08/06/2012 12:09, Chris wrote:
    > tyran nabazgral(a):

    > Japonska jakosc skonczyla sie min. 10 lat temu.

    Podlacze sie pod temat, troche OT.
    Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie
    aut powyzej 200 tys. zl?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-06-08 13:51:39
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > najlepiej japonczyki. Pomysly sa na Nissan Micra, Nissan Note, Toyota
    > Yaris, Honda Jazz. Taki 5-7 latek do 20kPLN.

    Nissana bym odpuscil bo to juz Francuz a nie Japonczyk. Honda czy Toyota
    wydaja sie dobrym pomyslem.

    Dysiek

  • 7. Data: 2012-06-08 14:53:31
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    FTX, Fri, 08 Jun 2012 12:29:30 +0100, pl.misc.samochody:

    > Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie
    > aut powyzej 200 tys. zl?

    Mercedes...?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 8. Data: 2012-06-08 15:16:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Dysiek nabazgrał(a):

    > Nissana bym odpuscil bo to juz Francuz a nie Japonczyk. Honda czy Toyota
    > wydaja sie dobrym pomyslem.

    A teraz zobacz gdzie są fabryki obu tych firm :)

  • 9. Data: 2012-06-08 15:17:52
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    FTX nabazgral(a):

    > Podlacze sie pod temat, troche OT.
    > Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie
    > aut powyzej 200 tys. zl?

    Wlosi (Ferrari, Lamborgini ...), Anglicy (Aston Martin, RR, Bentley itd....)

  • 10. Data: 2012-06-08 16:55:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin tyran

    > A moze cos innego? VW Polo, Lupo?

    Najlepiej zapytać emerytów z PMS, jakbyś nie mógł ich rozpoznać, to
    podpowiem, że to ci, którzy wyzywają innych od trolli. :>