  • Data: 2011-04-28 21:59:04
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 21:48, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > To, że osiągnięcie 100km/h w mieście jest mało prawdopodobne po 17
    > sekundach, od chwili ruszenia, nie zmienia faktu, że samochód który się
    > rozpędza do 100km/h po 17 sekundach (i to wedle katalogu) to jest muł
    > straszliwy. Możliwość dynamicznego ruszenia jest równie ważna a z tego
    > co mi wiadomo o tym samochodzie to na tym polu też jest cienko.

    > Nie wiem kto to próbował udowadniać, ale to na pewno nie byłem ja.

    a te tysiace matizow, SC, CC , pand, yarisow (z najmniejszymi silnikami)
    ma tez przyspieszenie w podobnych granicach i ludzie nimi jakos jezdza
    po miescie i sie nie przejmuja

    > I co mi to da?

    przekonanie, ze szybciej dla autka malego, miejsckiego nie potreba

    sic! - autor pytal o typowo miejski, babski dupowoz - nie do lansu spod
    swiatel.

    --
    pozdr
    Adam (AL)