    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autko za tysiaka
    Date: Fri, 07 May 2010 13:36:27 +0200

    On Fri, 7 May 2010 12:59:20 +0200, Feniks wrote:
    >Amortyzatory pewnie miała idealne ? :) Tak samo jak gumy w zawieszeniu,
    >przekładnie kierowniczą, tarcze hamulcowe, opony i całą reszte, wszystko
    >sprawne ? Jakoś w to nie dowierzam.

    20 letnia sierra .. amory nie wiem czy idealne, ale wystarczajaco
    dobre, gumy niewiele odbiegajace od nowych, przekladnia wystarczajaca,
    tarcze hamulcowe mocno zuzyte .. jedni by sie za glowe zlapali, ale
    musieliby miec dane fabryczne, bo dalekie to bylo od kolekcji Tabela,
    a hamulce ciagle bardzo dobre.

    J.