  • Data: 2010-05-07 13:33:04
    Temat: Re: Autko za tysiaka
    Od: "Feniks" <F...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

    Dysiek wrote:
    > Autko (przed uszkodzeniem zdarzaka) przeszlo przeglad -
    > technicznie sprawny.

    Tak samo jak mój były Golf co praktycznie nie miał przedniego stabilizatora
    bo tuleje gumowe się rozleciały a tylne amortyzatory miał wylane. Przeszedł
    jednak przegląd wzorowo choć był na trzepakach i gościu oglądał niby
    dokładnie stan zawieszenia od dołu. W kolejnym aucie zaraz po jego zakupie
    wypadł mi przegląd. Jedyne do czego się przyczepili to korozja przewodów
    hamulcowych, reszta super. Po przeglądzie okazało się że do wymiany były
    wszystkie gumy na tylnych wahaczach, zła zbieżność, płyn chłodniczy tryskał
    z zaworka nagrzewnicy, silnik miał spory wyciek oleju z pod pokrywy zaworów,
    prawy reflektor był uszkodzony, trzecie światło stopu nie działało, hamulec
    ręczny nie wyregulowany. Bo przegląd techniczny to pic na wode, gościu udaje
    że coś robi gdy tak naprawde jedyną czynnością jaką wykonuje sumiennie to
    przybicie pieczątki i pobranie opłaty. Przejście przeglądu w polsce to nie
    jest żaden wyznacznik stanu technicznego.