    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autko za tysiaka
    Date: Thu, 6 May 2010 10:33:30 +0200

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:f7e0107a-7d1b-408c-88a8-76c3414b6cdf@o11g2000yq
    j.googlegroups.com...
    > od kilku dni przegladam og?oszenia celem zakupu samochodu za magiczne
    > 1000z?
    > (1500z? bud?et). Obecne wymagania:

    >Za 1000 to kupisz w miarę dobry rower lub jakiś używany bardzo
    >przeciętny skuter ...

    >Samochodu w dobrym stanie technicznym za 1000zł nie da się kupić ...

    da się, trzeba tylko poszukać

    >Po zakupie zapewne trzeba by wymienić rozrząd , olej , filtry i itd ?
    Po co ? Jeżeli dobry to nie trzeba. To jakieś chore podejście by wymieniać
    wszystko "w razie czego". Jeśli jeździ to jest OK.

    >A co z kosztem paliwa , OC , przeglądów ?

    A co to ma w ogóle do rzeczy. Te koszty występują w każdym pojeżdzie i im
    jest on droższy/nowszy/większy tym są one wyższe. Nie należy ich jednak
    wliczać do kosztów zakupu.

    >Kupowanie trumny na kółkach , bo inaczej ciężko nazawać taki
    >samochód , który na pewno nie będzie miał żadnych poduszek i innych
    >systemów bezpieczeństwo to zwykła głupota ...

    Pie...nie o Szopenie. Jeszcze napisz że nie da się jeździć samochodem bez
    klimatyzacji. Systemy takie są powszechne w samochodach na polskim rynku od
    około 15 lat. Jak na blisko 100 letnią historię motoryzacji aż dziw bierze,
    że ludzkość (a przynajmniej nasi zmotoryzowani) nie podzieliła losów
    dinozaurów.
    Żadne systemy nie zastąpią trzeźwego myślenia za kółkiem i nabywanych z
    doświadczeniem umiejętności. Jestem wręcz zdania że nafaszerowanie samochodu
    miód-malina systemami daje ludziom paszport zwalaniający od myślenia za
    kierownicą i uprawniający do przekraczania wszelkich barier i zdrowego
    rozsądku. Zresztą dobrze. Niech wariaci wyginą a im szybciej tym lepiej
    --
    Jackare