  • Data: 2010-05-06 13:01:06
    Temat: Re: Autko za tysiaka
    Od: "m" <...@n...pq> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:7d52abe4-cee4-4a8b-bc48-ca91c456c7f3@k29g2000yq
    h.googlegroups.com...
    No cóż to może i tylko moje zdanie , ale według mnie nie jest realne
    aby znaleźć za 1000zł w 100% sprawny technicznie , nie przerdzewiały ,
    spełniający normy spalin samochód ...

    he, he
    Mam jeszcze 10 letniego Poloneza kombi bez LPG, którego sprzedać za 1000zł
    byłoby trudno.
    Jestem jego 1 właścicielem, auto przejechało trochę ponad 50 tys. km
    Regularnie był naprawiany w warsztacie samochodowym jak się czasami psuł.
    Niewiele mu dolega. Niedawno dostał nowe opony za 600zł. :-)
    Dojeżdża go żona.
    Nie interesuje mnie jego sprzedaż
    Teść ma 12 letniego Fiat Siena od nowości. Tez nic nie warte na rynku.
    Takich staroci u pierwszych właścicieli jest mnóstwo