  • Data: 2010-05-05 23:55:07
    Temat: Re: Autko za tysiaka
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2010 20:51, Jackare pisze:

    > To szukaj jakiegoś CC lub uno. Spełni wszystkie twoje wymagania a nie
    > będzie tak kaleczne jak maluch. A jeśli chcesz stylowo to szukaj
    > jakiegoś kafera - może się uda ;)
    > Ładę odradzalbym - ma raczej tragiczne blachy i mechanicy bardzo nie
    > lubią ładowskich gaźników. Z tego typu aut jeśli już to polecałbym skodę
    > favorit, ale gdybym to ja stałb przed tym wyborem szukałbym CC lub uno
    > ze wskazaniem na CC.

    CC za 1000 zł? Ostatnio szukaliśmy koledze taniego samochodu i
    obejrzeliśmy kilka CC w okolicach 2000-3000 zł. Większość w stanie
    tragicznym. W końcu trafiliśmy jedno w miarę sensowne za 2500 zł, do
    wymiany tylko linka sprzęgła. Właśnie ten egzemplarz kolega kupił i
    narazie jest zadowolony. Natomiast ciężko mi sobie wyobrazić taki
    samochód za 1000-1500 zł. To już chyba naprawdę lepiej kupić rower albo
    skuter z marketu (chociaż takim skuterem też bym się bał jeździć).

    --
    ganda