  • Data: 2010-02-23 14:19:21
    Temat: Re: Autko do 25tys Kombi
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

    choczsz pisze:

    > Coz.. po prostu wzialem pierwsze z brzegu 3 czesci jakie mi przyszly
    > do glowy, porownalem ceny z V70 i z 406 i nijak mi z tego nie wychodzi
    > ze Volvo ma czesci tansze niz francuzy, wrecz odwrotnie. I nie zmieni
    > tego ani to ze rozrzad robi sie co 80kkm ani to ze w HDi (kazdym???)
    > jest dwumasa ani to ze alternatory sie naprawia a niekoniecznie
    > wymienia.

    Jak to nie zmienia? Zeby w ogole porownywac jakos te auta bierzemy
    silnik HDI 110KM. Tam masz dwumase wiec cena sprzegla wychodzi ze 4 razy
    tyle co w Volvo. Do tego ZTCP masz FAP wiec zaczynaja sie kolejne
    wydatki na plyn do niego. Alternatora w zyciu nei wymainailem - zawsze
    naprawialem. Znalazles, ze rozrzad jest taniej - OK. Zawsze w jednym
    bedzie cos tanszego od drugiego. Tylko ze cala ta roznica na korzysc 406
    pojdzie sie bujac w momencie zmiany sprzegla, ktore jest czescia
    eksploatacyjna.