  • Data: 2011-08-08 12:10:16
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-08, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Zawsze mnie zastanawialo po co motocyklisci jezdza w deszczu, skoro nic
    > nie widza? Opony to pewnie jakis slick, kask musialbys co chwile reka
    > wycierac, ale jazdaaaa. Swiadomie narazasz siebie, dzieczyne i innych
    > uczestnikow ruchu na zagrozenie?
    > To, ze tobie jest slisko, mokro i nic nie widzisz, to nie wina aut,
    > tylko tego, ze jedziesz w deszczu a sprzet masz do tego nie przygotowany.

    Po to samo jezdza po co Ty jedziesz samochodem. Tak ciezkie to jest do
    zrozumienia? Slicki nie sa homologowanymi oponami na drogi ale zapewne
    nazywasz slickami wiekszosc opon ktore widujesz. Do tego nie masz pojecia o
    mozliwosciach opon motocyklowych na mokrym.

    Motocyklem calkiem normalnie jedzie sie w deszczu bo padajacy deszcz
    rozbija sie o szybe i wszystko widac, ewentualnie wystarczy na chwile
    obrocic glowe albo przetrzec wycieraczka. Problemem jest tylko mgla z
    brudnej wody lecaca spod kol samochodu.

    --
    Artur