  • Data: 2011-08-08 12:38:46
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zła jest postawa roszczeniowa wobec innych.

    Postawa roszczeniowa? Inne posty chyba czytamy.
    Poprosił żeby OD RAZU po manewrze wyprzedzania nie wskakiwać przed
    motocyklistę.
    Taka sama prośba jest jak najbardziej na miejscu jeśli chodzi o samochody -
    w deszczu, jeśli mozna, nie wskakuj OD RAZU przed wyprzedzony samochód.
    Jestem pewny że nie raz obsadziłeś ch..mi jak płotem gościa który zakończył
    manewr wyprzedzania w deszczu na metr przed twoim przednim zderzakiem,
    obdarowując cię gratis zerową widocznością wszystkiego dookoła.