  • Data: 2010-08-21 22:03:48
    Temat: Re: Auta dostawcze
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twitek4" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i4ot7l$ku3$1@inews.gazeta.pl...

    > citroen hdi na trasie "zszedłem" 5.1 , 6.5 po mieście. jazda delikatna ale
    > bez przesady.

    A przy niedelikatnej??

    Potrzebuję jakiegoś dostawczaka ale nie lubie wolno jeżdzić
    towarty lekkie
    teraz mam omege kombi 2.0 z gazem i koszt jazdy 100 km za paliwo to 25 zł

    Myślałem o caddy 1.9 TDI 105 KM ale kumple mówią że przy moim stylu jazdy
    będzie palił 7-8 litrów
    czyli jakieś 31-36 zł
    to daje średnio jakieś 8 zł na 100 km czyli 5.600 rocznie
    troszkę szkoda tych pieniędzy i zacząłem się zastanawiac nad benzyną z gazem
    problem tylko taki że caddy np są dostępne z silnikiem 2.0 i mają 70 KM
    tym to sie chyba nie da jeździć w ogóle :)
    i stąd moje rozterki.