  • Data: 2010-08-22 21:24:28
    Temat: Re: Auta dostawcze
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i4olt6$7dj$1@news.onet.pl...
    > Zastanawiam się dlaczego wsród aut dostawczych tak mało aut z silnikiem
    > benzynowym??
    > Ta bardzo opłaca się diesla zamiast benzyny z gazem??
    > Ile tak naprawdę spalają auta
    > diesle z silnikami 1,9 TDI VW 105 KM
    > HDI np citroen lub peugeot 90 KM

    Mam LT z 2,3 l benzyniakiem i Sprintera 313 CDI. LT potrafi na pusto baczki
    krecic i zakrety w poslizgu brac. Niestety kiedy jest mocno zaladowany, to
    ruszanie sprawia mu wieksze trudnosci niz Sprinterowi. Ponadto w blaszanych
    dostawczakach nie ma miejsca pod podloga na zbiorniki z gazem a umieszczanie
    ich w przestrzeni ladunkowej utrudnia zaladunek i automatycznie zajmuje
    bardzo cenna przestrzen.
    Doblo 1,6 CNG, to tez niemala porazka jesli chcialbys transportowac nim tyle
    ladunku na ile jest homologowany. Przy pelnej pace i wlaczonej klimie nie ma
    szans na wyprzedzanie! Diesel w dostawczym jest zdecydowanie
    praktyczniejszy.

    --
    Picasso