  • 21. Data: 2011-08-23 12:35:13
    Temat: Re: Austriacki mandat w polskim sądzie :/
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/08/2011 11:04, RadekNet wrote:

    > Pewnie sie Kamil zasugerowal tym, ze tak dlugo nie placiles i teraz tez
    > chcesz sie wymigac. Hmmm w sumie mnie tez sie tak wydawalo czytajac
    > Twojego posta ;>

    Chyba dobrze ci się wydawało, skoro 2 lata temu pytający dostał pismo,
    które po prostu olał. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 22. Data: 2011-08-23 12:39:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AndrzeJ,

    Tuesday, August 23, 2011, 7:16:07 AM, you wrote:

    > typowy polaczek, co uważa że mu się wszystko nalezy i pyta o prawo, którego
    > sam nie szanuje....
    > żenada....
    > Andy (mieszkam w Australii)

    Długi ten kabel od Aster - z Australii do samej Warszawy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-08-23 13:40:35
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Aug 22, 11:34 pm, Paweł W. <p...@w...onet.pl> wrote:

    > Co to za kraj DE ?
    >
    > p.

    chiba dojczland ;P zobacz jak się oznacza go ;P

    Pozdrawiam !

  • 24. Data: 2011-08-23 13:42:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Czarek,

    Tuesday, August 23, 2011, 1:40:35 PM, you wrote:

    > chiba dojczland ;P zobacz jak się oznacza go ;P

    Na samochodach się go tak nie oznacza.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-08-23 13:51:00
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > przekroczenie
    > 92/80 na autostradzie w wiedniu), skonsultowałem to z prawnikkiem,
    > dowiedzialem
    > sie ze nie ma mozliwosci skutecznej egzekucji tego w PL, inny prawnik to
    > potwierdzil, wiec zignorowałem (nawet nie sprawdzając kto kierował, bo
    > jechaliśmy wtedy w 4 osoby moim autem i za diabła nie pamiętam kto akurat
    > wiedniu prowadził)..
    > Wiec zaskoczenie spore.. kopię w necie, najmłodszy artyuł na ten temat
    > znalazłem
    > z grudnia 2010 (gazeta prawna) i tam..potwierdzają brak możliwości

    zapłaciłem gotówką w austri 100Euro za przekroczenie prędkości
    za 10lat jadac moze z rodziną mogłbym się mocno zdziwić warto?

  • 26. Data: 2011-08-23 13:55:35
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Co to za kraj DE ?
    >
    > p.

    chiba dojczland ;P zobacz jak się oznacza go ;P

    Dojczland na samochodach ma D, a DE to nie mogę jakoś znaleźć tego kraju ;-P

    p.

  • 27. Data: 2011-08-23 13:57:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 13:42:15 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Na samochodach się go tak nie oznacza.

    O właśnie... Dlaczego na rejestracjach nie ma po prostu kodów ISO krajów?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2011-08-23 14:00:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 13:57:28 +0200 osobnik zwany Borys Pogoreło
    wystukał:

    > O właśnie... Dlaczego na rejestracjach nie ma po prostu kodów ISO
    > krajów?

    bo w momencie jak zaczęto przyznawać oznaczenia to ci co wymyślili ISO
    jeszcze się nie urodzili :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2011-08-23 14:16:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 12:00:37 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > bo w momencie jak zaczęto przyznawać oznaczenia to ci co wymyślili ISO
    > jeszcze się nie urodzili :)

    W sumie racja :) A teraz pewnie nikomu się nie chce tego ruszać...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2011-08-23 14:42:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Borys,

    Tuesday, August 23, 2011, 1:57:28 PM, you wrote:

    > O właśnie... Dlaczego na rejestracjach nie ma po prostu kodów ISO krajów?

    Bo oznaczenia krajów na samochodach wymyślono na długo przed
    stworzeniem listy kodów ISO.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl