  • Data: 2016-03-11 18:50:39
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    JaNus pisze:
    [..]

    >Odwrotnie napisałem, atom helu jest 4 razy większy od atomu wodoru,
    >ale

    A nie miales na mysli wymiarow jadra ? A raczej masy, bo jakie sa
    wymiary jadra to chyba trzeba ambitnego fizyka.

    Na atomy i "srednice" chmury elektronow to sie chyba nie przelicza.

    >pomimo dwuatomowości cząsteczki H2 jej wymiary w 2-ch płaszczyznach
    >się nie zmienią, tylko długość będzie inna.

    >Widzę 2 powody:
    >1. wodór ucieknie nawet jeśli szczelność jest zachowana
    >2. łatwopalność.

    I byc moze 3 - latwosc wykrycia helu w mikroskopijnych stezeniach.
    Tudziez np zawartosc w "normalnej" atmosferze ...

    J.