  • Data: 2012-11-07 21:50:55
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-07 09:42, Adam Wysocki pisze:
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.

    Ponieważ mam w domu kabel HDMI który po podłączeniu do konkretnego
    tunera sat i konkretnego telewizora daje efekt w postaci dwóch
    migoczących cieniutkich poziomych kresek jestem nawet gotów uwierzyć że
    przy pewnym zbiegu okoliczności zakłócenie wnoszone przez kabel ethernet
    dawało by zakłócenie słyszalne jako subtelna zmiana brzmienia w jakimś
    konkretnej częstotliwości bo ucho choć czułe na subtelne różnice acz
    fatalnie selektywne ale na tym koniec,rzadki wyjątek będący zbiegiem
    wielu okoliczności i potwierdzający regułę, że jeśli połączenie cyfrowe
    sprawia problem a wymiana kabla pomaga to ten pierwszy jest
    uszkodzony/niezgodny ze specyfikacją a nie zbyt mało pozłocony,
    odtleniony i highendowy. No ale cóż, jak przekonać człowieka że cała
    jego życiowa filozofia jest g... warta, audiofil jak każdy ...fil karmi
    się przekonaniem, że należy do grupy wybrańców i przeraża go świadomość,
    że mógłby okazać się zwykłym człowiekiem:)