  • 11. Data: 2013-10-05 15:22:59
    Temat: Re: Audio-voodoo
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-10-2013 14:02, Santana pisze:

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 10/10 :)

    Zajmowałem się montażem audio dla radia. Nie są to jakieś z pozłacanym
    kablem, ale też nie najtańsze.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2013-10-05 15:58:12
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 10/10 :)

    >Zajmowałem się montażem audio dla radia.

    A ja już 20 uczę się tańczyć tango ;)

    >Nie są to jakieś z pozłacanym kablem, ale też nie najtańsze.

    Pochwal się jakiej są marki. Prawdziwe słuchawki to robią ze trzy firmy na
    świecie :)

  • 13. Data: 2013-10-05 16:17:14
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-10-2013 15:58, Santana pisze:

    > Pochwal się jakiej są marki. Prawdziwe słuchawki to robią ze trzy firmy
    > na świecie :)

    Panasonic.
    Drugie Sennheiser już mają wtyczkę do wymiany.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 14. Data: 2013-10-05 16:26:31
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 05-10-2013 15:58, Santana pisze:

    > Pochwal się jakiej są marki. Prawdziwe słuchawki to robią ze trzy firmy
    > na świecie :)

    >Panasonic.

    Studyjne słuchawki Panasonic. To żeś teraz pojechał po bandzie :P Spróbuj
    gdzieś odsłuchać wyższe modele Koss albo AKG to się dowiesz jak powinny grać
    słuchawki. O ile oczywiście słoń Ci na ucho nie nadepnął ;)

  • 15. Data: 2013-10-05 16:36:03
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-10-2013 16:26, Santana pisze:

    > Studyjne słuchawki Panasonic. To żeś teraz pojechał po bandzie :P
    > Spróbuj gdzieś odsłuchać wyższe modele Koss albo AKG to się dowiesz jak
    > powinny grać słuchawki. O ile oczywiście słoń Ci na ucho nie nadepnął ;)

    To jakiś starszy model, którego już chyba nie produkują. Dźwięk daje
    taki, jak powinien. Pewnie, że są lepsze, ale nie wiem, czy bym usłyszał
    różnicę. Przynajmniej nie taką, by dopłacać jeszcze kilka stów.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 16. Data: 2013-10-05 17:26:41
    Od: Sceptyk <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 5 Oct 2013 13:54:53 +0200, Santana napisał(a):

    > A po co dodatkowa karta. Podpinasz cyfrowym kablem albo światłowodem a
    > resztę roboty robi Logitech :)

    Mam podobnie. Przez wiele lat używałem jakichś tanich kart Sound Blaster,
    później używałem wbudowanej dźwiękówki podpietej do jakiejś starej wieży
    Sony i zawsze było git. Do czasu gdy siadła wieża i miałem dylemat jaka
    nowa wieża i jaka karta muzyczna, żeby to ładnie grało. No i kupiłem
    monitory aktywne Edirol (Roland) MA-15D i podłaczyłem do tej samej
    wbudowanej karty, ale podłaczyłem cyfrowo. Piekny dźwięk świetnej jakości i
    nie musiałem wydawać kasy na wieżę, a jakość wbudowanej karty dźwiękowej
    nie ma znaczenia, bo dźwięk idzie cyfrowo do kolumn i tam jest
    przekształcany na analogowy. A przetworniki są dobre, można na monitory
    dawać jakość nawet 24 bit/192 KHz jeśli kto ma nagrania w takiej jakości
    ;).

    --
    Sceptyk...

  • 17. Data: 2013-10-05 18:04:57
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-10-05 13:19, Mr. Misio pisze:
    > Ogolnie to tez co to za porownywanie, glosniki nawet do 1000 zł
    > komputerowe musza byc podpiete do dobrej karty dzwiekowej. No to
    > powiedzmy, ze zestaw calosci kosztuje 1500.
    Po co jakaś wyszukana karta dzwiękowa? Skoro aż do prawie samego
    wzmacniacza w głosnikach dźwięk dociera w postaci cyfrowej? Dowolna
    karta, która ma wyjście cyfrowe - da taki sam efekt, więc po co
    przepłacać za jakieś highendowe dynamiki analogowe, jak tego się nie
    podłącza?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 18. Data: 2013-10-05 18:22:37
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-10-2013 18:04, BartekK pisze:
> [...]
    > karta, która ma wyjście cyfrowe - da taki sam efekt, więc po co
    > przepłacać za jakieś highendowe dynamiki analogowe, jak tego się nie

    No właśnie tu chyba więcej zależy od softu (sterowników) niż sprzetu.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 19. Data: 2013-10-05 18:41:06
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Santana pisze:

    > Studyjne słuchawki Panasonic. To żeś teraz pojechał po bandzie :P
    > Spróbuj gdzieś odsłuchać wyższe modele Koss albo AKG to się dowiesz jak
    > powinny grać słuchawki. O ile oczywiście słoń Ci na ucho nie nadepnął ;)

    Kiedyś topowe były Senheisery Orpheus, kolega ze studiów miał nawet tam
    praktykę i coś przy nich robił w ramach praktyki

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2013-10-05 19:07:40
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-10-2013 18:41, Piotr Rezmer pisze:

    > Kiedyś topowe były Senheisery Orpheus, kolega ze studiów miał nawet tam
    > praktykę i coś przy nich robił w ramach praktyki

    Ale Panasonic to też nie byle jaka firma i poza wygodą raczej nie
    spodziewałbym się większych różnic.

    --