  • 1. Data: 2012-05-07 09:12:43
    Temat: Audi A8 - silnik, skrzynia, zawieszenie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Od paru (wolnych) dni czeszę internet w poszukiwaniu opinni (w tym forum
    A8), ale konkretnych informacji jest bardzo mało. Ktoś miał może okazję
    posiadać Audi A8 z serii D3 i mógłby rzucić słowo na temat najlepszych
    (jakościowo, nie wydajnościowo) jego zdaniem jednostek napędowych,
    wytrzymałości (awaryjności?) podstawowych podzespołów (skrzynie AT,
    zawieszenie).

    --
    Pozdor Myjk

  • 2. Data: 2012-05-07 13:48:10
    Temat: Re: Audi A8 - silnik, skrzynia, zawieszenie
    Od: Robson <r...@...pl>

    Nie podajesz rocznika ani silnika, więc tu masz modele stosowanych skrzyń:
    ZF4HP18FLA, ZF5HP19FL, ZF6HP26A, ZF4HP24A, ZF5HP19FLA, ZF6HP32A,
    ZF8HP55AF, ZF8HP90AF, VL300-6, VL300-7.
    Dwie ostatnie to są CVT, więc to już coś mówi.

  • 3. Data: 2012-05-07 14:33:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 07 May 2012 13:48:10 +0200, Robson

    > Nie podajesz rocznika ani silnika,

    Jak już napisałem wcześniej, nie wiem jeszcze jaki silnik chcę.

    Nie zależy mi na osiągach, parametry najmniejszych jednostek spokojnie mi
    wystarczą. Zależy mi na tym, żeby kupić auto (pierwsze używane w życiu :P)
    i przejeździć nim 2-3 lata (naturalnie po początkowym obszernym serwisie i
    kolejnym należytym serwisowaniu okresowym) i nie rozkraczyć się w polu, bo
    akurat TTTM. Jedyne czego nie znoszę jako posiadacz samochodu, to szwędanie
    się po serwisach, szukania ew. usterek, nasłuchiwania czy coś przypadkiem
    nie pada, itp. ;)

    Stąd może ktoś jeszcze poleci jakiegoś dobrego mechanika specjalizującego
    się w Audi (opinie o ASO także mile widziane) w Wawie i okolicach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2012-05-07 14:42:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 07 May 2012 13:48:10 +0200, Robson

    > Nie podajesz rocznika

    Aha, na podstawie przeznaczonej kwoty szacuję rocznik 2007.

    --
    Pozdor Myjk