  • 1. Data: 2012-05-06 17:19:51
    Temat: Sprowadzenie auta z Francji
    Od: Telemach <t...@g...com>

    Czy ktos zna moze kalkulator podobny do tego co jest dla aut z Niemiec
    tylko pozwalajacy wyliczyc przyblizone koszty sprowadzenia auta z
    Francji ? Bardziej sie oplaca wynajac firme ktora mi przywiezie na
    lawecie auto czy samemu wracac na kolach ?

    takie jeszcze poboczne pytanie : czy w oplatach skarbowo urzedowych
    wychodzi tak samo czy taniej kiedy francuz przyjezdza do Polski i tu
    sprzedaje samochod niz gdy polak jedzie do Francji i tam kupuje od
    francuza ?

    - Telemach -

  • 2. Data: 2012-05-06 18:20:26
    Temat: Re: Sprowadzenie auta z Francji
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 06-05-2012 o 17:19:51 Telemach <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > wychodzi tak samo czy taniej kiedy francuz przyjezdza do Polski i tu
    > sprzedaje samochod niz gdy polak jedzie do Francji i tam kupuje od

    Trochę ot
    Będąc we Francji zupełnie przypadkiem widziałem kilka samochodów na
    sprzedaż... cóż, ceny były takie że u nas byś nie kupił, więc wniosek jest
    jeden: dobrego i taniego auta nie dostaniesz, tak jak w Niemczech.

  • 3. Data: 2012-05-06 22:35:23
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > sprzedaż... cóż, ceny były takie że u nas byś nie kupił, więc wniosek
    > jest jeden: dobrego i taniego auta nie dostaniesz, tak jak w Niemczech.

    Ale może o to chodzi żeby kupić dobre....

    Darek

  • 4. Data: 2012-05-06 22:37:57
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 06-05-2012 o 22:35:23 Darek <n...@p...maila.pl> napisał(a):

    > Ale może o to chodzi żeby kupić dobre....

    Sądzisz? ;)

  • 5. Data: 2012-05-06 23:43:55
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Sądzisz? ;)

    Nie wiem jak autor wątku ale ja przymierzam się do wydania 30k i
    wolałbym kupić dobre

    Darek

  • 6. Data: 2012-05-06 23:53:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-06 23:43, Darek pisze:

    > Nie wiem jak autor wątku ale ja przymierzam się do wydania 30k i
    > wolałbym kupić dobre

    Jak się chce to i w Polsce się dobre kupi, pod warunkiem że się nie
    wierzy w auta od babci co na stragan tylko jeździła.