eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAudi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem... › Re: Audi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem...
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Audi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem...
    Date: Wed, 16 Mar 2011 20:13:19 +0100

    W dniu 2011-03-16 20:09, koziel pisze:
    > Szczerze mowiac to mnie zdziwilo, ze w katalizatorze jest druga sonda
    > - widac, musze jeszcze zglebiac tajniki motoryzacji :) a wracajac do
    > tematu - objawy, to brak mocy i szarpanie silnika przy przyspieszaniu
    > od najnizszych biegow. Jakie skutki moze miec wylaczenie tej drugiej
    > sondy? Gdzies czytalem, ze ten zuzyty katalizator wystarczy
    > wymontowac, "przeczyscic" i zalozyc ponownie - co prawda nie bedzie
    > juz spelnial swojej funkcji. Moze to laickie pytania, ale akurat nigdy
    > nie mialem problemow z kat-ami. Hmm, u mnie jednak zuzywa auto mnie
> [...]

    Nie w katalizatorze a za katalizatorem, to czyszczenie to wybebeszenie
    kata i powtórne jego wspawanie coby na przeglądzie się nie przyczepili.
    Praktycznie na nic nie wpływa ta druga sonda poza durną ekologią.
    Więc jeżeli bierze mniej niż 300ml to się nie liczy że coś bierze ;)
    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis