eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAudi 80 quattro - jak sprawdzic naped? › Re: Audi 80 quattro - jak sprawdzic naped?
  • Data: 2010-10-03 21:42:56
    Temat: Re: Audi 80 quattro - jak sprawdzic naped?
    Od: scob <9...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-03 20:55, DoQ pisze:
    > A standardowe dyfry dlugo to wytrzymaja?:)
    > Pawel

    Lata katowania.
    Poczytaj proszę na forum streetracing albo na audiklub polska co
    chłopacy z tym robią: uturbione V8 albo zakute i bardzo mocno podkręcone
    2,2T na _seryjnych_ skrzyniach, torsenach i róznicówkach nie są niczym
    nadzwyczajnym. Nie da się tego popsuć po prostu :)

    wątkotwórca: faktycznie, mało wiesz :) Tego się nie sprawdza. quattro po
    prostu działa. To, co ew. może nie działać, to blokada tylniego i
    centralnego (w wozach bez torsena: 80 B2, 100 C3) mechanizmu różnicowego.

    Coo to za pytania, japiernicze. Nie wyobrażacie sobie, jak ja ubolewam
    nad tym, że ludzie wierzą wciąż w zabobony, i zastanawiają się "jak
    sprawdzić czy działa quattro". Ze boją się tego, najbardziej naturalnego
    ze wszystkich, sposobu przekazywania momentu na koła. Ze zastanawiają
    się, co będzie, jak się popsuje coś, co nie ma jak się popsuć, bo z
    założenia i doświadczenia - jest wieczne.

    Zwróć uwagę: pierwsze seryjne quattro - to ~1981 rok, pierwsze quattro z
    TorSen'em - 1984-1985. Co czwarte (zaledwie!) Audi ma napęd na 4 koła.
    Słyszałeś, żeby "komuś quattro się popsuło" ? kiedykolwiek?




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: