eGospodarka.plGrupypl.internet.polipAtak z wykorzystaniem IPv6 w PLIX, AC-X i na dowolnym innym styku L2.Re: Atak z wykorzystaniem IPv6 w PLIX, AC-X i na dowolnym innym styku L2.
  • Data: 2010-08-14 17:44:12
    Temat: Re: Atak z wykorzystaniem IPv6 w PLIX, AC-X i na dowolnym innym styku L2.
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-11 01:02, Sławek Lipowski wrote:

    > Możesz podać jakieś namiary? Zapoznam się z ciekawością.

    O niebezpieczeństwie wynikającym z autokonfiguracji obecnej w stosie
    IPv6 pisano:

    http://documents.iss.net/whitepapers/IPv6.pdf (dokument ma date 2003)
    http://www.us-cert.gov/reading_room/IPv6Malware-Tunn
    eling.pdf (2005)
    http://www.infosectoday.com/Articles/Basic_IPv6_Secu
    rity_Considerations.htm
    (2008)

    ...itd itp bo wystarczy wpisać w google odpowiednią frazę, czyli
    choćby minimalistycznie zainteresować się tematem.

    Tak naprawdę wystarczy przejrzeć materiały podlinkowane np.
    tutaj:

    http://seanconvery.com/ipv6.html

    Powtórzę to co napisał na początku wątku Grzegorz J. - nice try
    żeby zwiększyć sobie licznik odwiedzin na stronie.

    --
    "Everything will be okay in the end. | Łukasz Bromirski
    If it's not okay, it's not the end." | http://lukasz.bromirski.net