  • Data: 2012-05-06 17:59:45
    Temat: Re: Asus X53S - problem - czarne paski po bokach
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-06 17:22, LOSU wrote:
    > Witam
    > Mam problem. Jak w??czam jak?? gre, mam czarne paski po bokach, mam karte
    > intela i geforce.
    > Co z tym zrobic?

    1. Na pewno pomoże precyzyjne wyrażanie się.

    2. a) jaki system b) jaki monitor, c) jak podłączony monitor z kartą, d)
    jaka karta graficzna (monitor podłączony jest do konkretnej)

    3. pomoze zapewne jedno z ponizszych:
    a) zmiana rozdzielczosci w grze, która korzysta z directX (nie napisałeś
    nic o systemie, więc zapewno windows)
    b) zmiana ustawien w oryginalnym programie do karty graficznej, często
    jest możliwość zmian 4:3/16:9 itp
    c) zmiana powyższego w ustawieniach samego monitora - jak? to juz zalezy
    od monitora

    Ostatnio mialem ciekawy przypadek, monitor na podlaczony przez DVI i ni
    cholery obraz o rozdzielczosci natywnej nie miesci sie w calosci (czyli
    odwrotna sytyacja). Gdzieś w menu było fit to screen czy jakoś tak i
    pomogło.