  • 1. Data: 2012-05-06 17:22:04
    Temat: Asus X53S - problem - czarne paski po bokach
    Od: "LOSU" <l...@g...pl>

    Witam
    Mam problem. Jak włączam jakąś gre, mam czarne paski po bokach, mam karte
    intela i geforce.
    Co z tym zrobic?
    Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2012-05-06 17:56:50
    Temat: Re: Asus X53S - problem - czarne paski po bokach
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-06 17:22, Użytkownik LOSU napisał:
    > Witam
    > Mam problem. Jak włączam jakąś gre, mam czarne paski po bokach, mam karte
    > intela i geforce.
    > Co z tym zrobic?

    Zmienić ustawienia wyświetlania obrazu w grze.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-05-06 17:59:45
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-06 17:22, LOSU wrote:
    > Witam
    > Mam problem. Jak w??czam jak?? gre, mam czarne paski po bokach, mam karte
    > intela i geforce.
    > Co z tym zrobic?

    1. Na pewno pomoże precyzyjne wyrażanie się.

    2. a) jaki system b) jaki monitor, c) jak podłączony monitor z kartą, d)
    jaka karta graficzna (monitor podłączony jest do konkretnej)

    3. pomoze zapewne jedno z ponizszych:
    a) zmiana rozdzielczosci w grze, która korzysta z directX (nie napisałeś
    nic o systemie, więc zapewno windows)
    b) zmiana ustawien w oryginalnym programie do karty graficznej, często
    jest możliwość zmian 4:3/16:9 itp
    c) zmiana powyższego w ustawieniach samego monitora - jak? to juz zalezy
    od monitora

    Ostatnio mialem ciekawy przypadek, monitor na podlaczony przez DVI i ni
    cholery obraz o rozdzielczosci natywnej nie miesci sie w calosci (czyli
    odwrotna sytyacja). Gdzieś w menu było fit to screen czy jakoś tak i
    pomogło.

  • 4. Data: 2012-05-06 18:34:35
    Od: "LOSU" <l...@g...pl>

    W tytule napisałem laptop ASUS X53S WIN 7 .
    Rozdzielczości akurat w tej grze nie da się zmienić

  • 5. Data: 2012-05-06 18:44:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-06 18:34, Użytkownik LOSU napisał:
    > W tytule napisałem laptop ASUS X53S WIN 7 .
    > Rozdzielczości akurat w tej grze nie da się zmienić

    Nie napisałeś że laptop ani że Win7, nie da się zmienić
    ustawień to trzeba te pasy polubić lub poszukać programowego
    rozwiązania, ale to już na właściwej grupie bo tutaj tylko
    patrzeć jak ktoś zaproponuje Ci wymianę zasilacza na bardziej
    kompatybilny z czarnymi pasami.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-05-06 18:47:43
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-06 18:34, LOSU wrote:
    > W tytule napisa?em laptop ASUS X53S WIN 7 .
    > Rozdzielczo?ci akurat w tej grze nie da sie zmieniae

    Złośliwie zapytam. Co to jest TA gra. szukałem po tytule "ta", "tej" -
    nie ma takiej. Oczywiście żartuje, ale chcesz odpowiedzi, a robisz
    zagadki - poprosze o precyzyjne pytania.

    Jeżeli faktycznie tajemnicza gra nie pracuje np. w 16:9, być może da
    sięcoś zmienić w oprogramowaniu do karty, ale to już kwestia danego
    systemu operacyjnego, nie peceta.