  • 1. Data: 2010-05-30 08:39:48
    Temat: Asus Radeon HD3450 512MB /64bit/ DVI/HDMI (AGP)
    Od: jmj <k...@w...pl>

    Witam
    Chcę kupić kartę grafiki Asus Radeon HD3450 512MB /64bit/ DVI/HDMI
    (AGP). Jednak w specyfikacji pisze że jest to karta AGPx8. A ja mam
    płytę główną jedynie z AGPx4 (Abit KT7A). Kiedyś wychodziły karty
    graficzne kompatybilne jednocześnie z AGPx4 i AGPx8. Więc moje pytanie
    jest takie czy ta karta graficzna pójdzie w porcie AGPx4?

    Jacek

  • 2. Data: 2010-05-30 09:00:30
    Temat: Re: Asus Radeon HD3450 512MB /64bit/ DVI/HDMI (AGP)
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 10:39:48 +0200, jmj napisał(a):

> [...]
    > graficzne kompatybilne jednocześnie z AGPx4 i AGPx8. Więc moje pytanie
    > jest takie czy ta karta graficzna pójdzie w porcie AGPx4?

    Bezproblemowo.

  • 3. Data: 2010-05-30 10:18:53
    Od: jmj <k...@w...pl>

    Dzięki za błyskawiczną odpowiedź. Jednak mnie martwi dlaczego nie piszą
    już w specyfikacjach, że obecnie sprzedawane karty AGP chodzą zarówno w
    portach AGPx8 jak i AGPx4?

    Jacek

  • 4. Data: 2010-05-30 12:51:16
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 12:18:53 +0200, jmj napisał(a):

    > Dzięki za błyskawiczną odpowiedź. Jednak mnie martwi dlaczego nie piszą
    > już w specyfikacjach, że obecnie sprzedawane karty AGP chodzą zarówno w
    > portach AGPx8 jak i AGPx4?
    >
    > Jacek

    A po co mają pisać. Nic się w specyfikacji nie zmieniło. Zawsze było i jest
    w dół kompatybilne.

  • 5. Data: 2010-05-30 15:08:30
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > A po co mają pisać. Nic się w specyfikacji nie zmieniło. Zawsze było i
    > jest
    > w dół kompatybilne.

    Zmienilo sie napiecie (dokladnie zmalalo dwukrotnie w nowszej wersji).

  • 6. Data: 2010-06-02 20:18:32
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.05.30 10:39, jmj pisze:
> [...]
    > graficzne kompatybilne jednocześnie z AGPx4 i AGPx8. Więc moje pytanie
    > jest takie czy ta karta graficzna pójdzie w porcie AGPx4?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/AGP#Kompatybilno.C5.9B.
    C4.87

    --
    Mar