  • Data: 2013-07-18 02:20:24
    Temat: Re: Asus GeForceGT640
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 23:13:05 +0000 (UTC), Edek napisał(a):

    > IMHO nie, przepustowość pamięci jest kluczowa. DDR5 jest dużo szybsze,
    > szyna danych musi być szeroka do dostępów pamięci gpu, są burstami
    > zgdonie ze wszystkimi manualami. Czytam je, bo dla mnie gpu są bardziej
    > do działanie (CUDA) niż grania. Na wiki w porównaniu jest przepustowość pamieci.
    >
    > W zasadzie tylko niedoróbki architektury mogą być bardziej wyraźne,
    > takie jak w 545 jeżeli dobrze pamiętam numer. Fermi ma takie czkawki.

    Przepustowość pamięci wynika skąd? Sama szerokość szyny danych to załatwia?
    Taktowanie nie ma tu nic do rzeczy? Ilość przesyłanych informacji w jednym
    takcie też nie? Tylko szerokość szyny danych jest istotna? :D

    [ Szarańcza jest plagą, chociaż jeden jej owad nie stanowi potęgi. ]
    [ Podobnie jest z głupcem. (Karol Capek) ]