eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAsus EeePC 1000H - ,,zmniejszająca się" i długo ładująca się bateria › Re: Asus EeePC 1000H - ,,zmniejszająca się" i długo ładująca się bateria
    From: MAR <m...@s...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Asus EeePC 1000H - ,,zmniejszająca się" i długo ładująca się
    bateria
    Date: Thu, 11 Mar 2010 23:51:02 +0100

    W dniu 2010.03.11 10:26, vcore pisze:
    > Mam, problem z powyższym netbookiem, a konkretnie jak mniemam z jego
    > baterią, otóż pewnego dnia komputer ładował się bardzo powolutku (bardzo
    > długo) do 60% doszło bez problemu, w miarę szybko - ale już naładowanie
    > od tych 60% do końca (choć tak naprawdę wcale nie do 100%) trwało...
    > ponad 6 godzin! Tak czy inaczej laptop naładował się do 95% i dalej nie
    > chciał, myślałem że to jakaś chwilowa przypadłość, jednak się myliłem.
    >
    > Rozładowywałem baterię do zera wielokrotnie, a następnie naładowałem
    > maksymalnie (co oczywiście trwało ponad 10 godzin) jednak to nie
> [...]

    Całkowicie źle do tego podchodzisz.
    Bateria nie służy do pokazywania procentów, tylko do zasilania komputera.
    Powinieneś zadać sobie pytania:
    Czy netbook na baterii pracuje krócej niż na początku ?
    O ile krócej ?
    Czy ten czas pracy jest zgodny z wykazywanym procentem naładowania?

    Jak odpowiesz na te pytanie to będziesz wiedział, czy rozglądać się za
    nową baterią.

    --
    Mar