eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAsus EeePC 1000H - ,,zmniejszająca się" i długo ładująca się bateria › Re: Asus EeePC 1000H - ,,zmniejszająca się" i długo ładująca się bateria
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Asus EeePC 1000H - ,,zmniejszająca się" i długo ładująca się
    bateria
    Date: Thu, 11 Mar 2010 21:01:01 +0100

    Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hnad1f$9em$...@i...gazeta.pl...
    > I jeszcze taka jedna rzecz - dopiero wczoraj udało mi się znaleźć gwarancję, i
    > doczytałem się nieco A jeśli dobrze pamiętam według prawa minimalna gwarancja
    > powinna wynosić 24 miesiące...

    Źle pamiętasz. Gwarancji może w ogóle nie być, albo być zapis, że przysługuje
    jednorękim, jednonogim głuchym niemowom i tylko w piątek 13.

    Tak
    > czy inaczej chciał bym się dowiedzieć czy jest szansa aby to w jakiś sposób
    > naprawić, czy będę musiał szukać jakiegoś zamiennika?

    Pewnie trzeba będzie "zresetować" elektronikę baterii, ale raczej bateria do
    wymiany.

    > W netbooku wyłączone są oczywiście wszelkie ,,oszczędzanie energii" i inne tego
    > typu duperelki...

    błąd

    > Dodam też że sprzęcik był użytkowany tylko w domu, zasadniczo pracował tylko
    > wtedy kiedy był potrzebny, nigdy nie leżał bezczynnie włączony, większą część
    > czasu użytkowania był podłączony do zasilacza,

    kolejny błąd

    natomiast wieczorami (3-4 godziny) odłączany.

    No to ogniwa padły.

    Nie miał żadnych ,,przeżyć" typu upadek itd.