eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAstra I 1.7 td - jaki to silnikRe: Astra I 1.7 td - jaki to silnik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Astra I 1.7 td - jaki to silnik
    Date: Tue, 05 Apr 2011 21:54:01 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <infs0l$arh$1@news.onet.pl>
    References: <inemu9$rvs$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@e...googlegroups.com>
    <inf34r$80t$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-27-193.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302033237 11121 89.79.27.193 (5 Apr 2011 19:53:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Apr 2011 19:53:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <inf34r$80t$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360502
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-05 14:49, ATZ Rzeszow pisze:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    > news:1d8b39f4-4c3f-4985-8faa-54e1151d2b41@e21g2000yq
    e.googlegroups.com...
    > On 5 Kwi, 11:21, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    > wrote:
    >
    >> Egzemplarz z którym miałem doczynienia, zanim wyzionął ducha przez
    >> upust oleju na drogę spalał wszystko co mu się wlewało, włącznie z
    >> rzepakowym z biedronki.
    >
    > ile km przejechales z tym silnikiem?
    > Piszesz, ze awaryjny, co sie psulo?
    >
    > PS. Dzieki wszystkim za odzew.
    >
    Co się psuło ?? nie ja jeździłem tylko mój brat.
    Zajeździł 2 sztuki 1,7DTL - bo takie oznaczenie ma ten motor.

    Pierwszy raz zatarł dziada bo przewód ciśnieniowy przetarł się o sanki.

    Kupił drugi motor - z anglika, chodził całkiem ładnie.
    Nie wiem co mu było, ale wydarł pół szerokości paska rozrządu, po czym
    resztka spadła z kół i połamało dźwigienki zaworowe - w sumie zrobił tak
    2 razy, za drugim razem - przy rozbiórce ukręcił śrubę od rolki
    prowadzącej pasek rozrządu i wyjęliśmy dziada, po czym nigdy go więcej
    nie wsadziliśmy.
    Sprzedał tak jak stało z silnikiem obok.

    Generalnie wiecznie to miało problemy z odpalaniem, nie jeździło tylko
    się toczyło.

    Porównanie uruchamiania golfa 3 tdi, a tego wynalazku to niebo i ziemia,
    golf odpala przy 1 obrocie wału, a tu trzeba było nieźle kręcić żeby
    odpalił. Kombinowaliśmy z różnymi ustawieniami pompy, nic to nie dawało.
    Ten typ tak miał ;)

    Co ciekawe jak miał jeszcze pierwszy silnik, to ożywiałem go przy ~ -20
    z niesprawnymi świecami żarowymi (przekaźnik był rąbnięty) ożywianie
    trwało z 10 minut odpalał za 15tym kręceniem, ale odpalał wydając przy
    tym kłęby czarnego dymu z wydechu :)

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: