  • 11. Data: 2015-03-21 17:45:11
    Temat: Re: Astra G co to za motory diesla?
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 07:56, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nic nie mylę, Fiat od dawna nie ma 1.9 tylko 2.0 i Opel też.

    Dzisiaj TAK, ale wątkotwórca miał konkretne pytanie - "Czy Astra G - ma
    JTD, czy wynalazek pod maską?" !!!
    I odpowiedź brzmi - tylko "wynalazek"

  • 12. Data: 2015-03-21 18:57:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dzisiaj TAK, ale wątkotwórca miał konkretne pytanie - "Czy Astra G - ma
    > JTD, czy wynalazek pod maską?" !!!

    Aaaaa rozumiem, no to sorry, już wiem na czym polegał mój błąd - nie znam
    się na kretyńskich oznaczeniach modelowych.
    Dlatego zawsze proszę, żeby zamiast ich używać, po prostu podawać rocznik -
    i wszystko będzie jasne.

    > I odpowiedź brzmi - tylko "wynalazek"

    Doczytałem, że Astra G to nie jest (jak myślałem) nowszy model, tylko
    wiekowy śmieć.
    Do tego w wątku nie padła informacja, że tam nie ma cdti tylko jakiś chłam
    oznaczany jako di/dti, co wyjaśnia wszystko.

    ---
    Avast.

  • 13. Data: 2015-03-22 01:31:27
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-21 o 17:24, b...@g...com pisze:
    > Zapomniałeś jeszcze o Y20DTH.
    > Nie miałem z nim najmniejszego problemu choć jak widzę na grupie jest to kolejne
    "gm-owe gówno"....

    I pewnie o paru innych, np D223L :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 14. Data: 2015-03-23 16:11:58
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Nic nie mylę, Fiat od dawna nie ma 1.9 tylko 2.0 i Opel też.

    Owszem mylisz. W oplach Fiatowskie jest 1,9 CDTI. Wczesniejsze 2.0 i 2.2
    DTI to oplowskie

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 15. Data: 2015-03-23 16:14:00
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    > Do tego w wątku nie padła informacja, że tam nie ma cdti tylko jakiś
    > chłam oznaczany jako di/dti, co wyjaśnia wszystko.

    Dlaczego smiec? Jeden z lepszych samochodow. Akurat tylko te 2 silniki
    sa nieudane.
    Benzynowe i diesel od isuzu sa bardziej niz w porzadku.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 16. Data: 2015-03-24 22:54:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ZIWK w...@o...pl ...

    > Mylisz sobie silniki 1.9 z 2.0 - te pierwsze rzeczywiście są od Fiata i
    > były uzdrowieniem po klęsce silników DTM - 2.0 i 2.2...

    Fiat 2.0 jtd (a raczej mutijet) też robi jako nastepce w sumie legendarnego
    z niezawodnosci 1,9jtd.
    Ale nie wiem czy to w oplach to własnie to.