  • 21. Data: 2010-06-03 00:54:41
    Temat: Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 00:00, DoQ wrote:

    > No tak. Juz po wczesniejszym sposobie wypowiedzi powinienem spodziewac
    > sie ze jestes kretynem ktory nie rozumie slowa pisanego.

    Myślisz, że jak siedzisz za kineskopem w swoim szałasie na wiosce to ci
    wolno wyzywać mnie od kretynów? Puknij się w głowę i to zdrowo
    człowieku... Najwyraźniej to ty nie rozumiesz co napisałem i się
    brędzlujesz tematem, aż ci piana z mordy kapie...

    > Wali mnie to ze rzezbisz u Zenka w swoim ałdi - ale jestem w stanie
    > zrozumiec ludzi ktorzy robia to w ASO - KPW?

    może jakąś pielgrzymkę zrób na swojej wsiosce - ZPT....?...

    ....frajer ;)

  • 22. Data: 2010-06-03 11:15:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > ....frajer ;)

    Wreszcie sie prawidlowo podpisales.

  • 23. Data: 2010-06-03 11:41:47
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 11:15, DoQ wrote:

    > Wreszcie sie prawidlowo podpisales.

    A puknąłeś się już mocno w ten swój pusty łeb? Nie podałeś żadnego
    argumentu, poza opłacaniem wysokich kosztów utrzymania ASO (co jest
    argumentem dla idiotów, którzy nie potrafią samodzielnie myśleć) - po
    prostu zero argumentacji, totalne zero, więc rozmowa z tobą już dawno
    zeszła na poziom rynsztokowy (co z resztą było do przewidzenia).
    Wnioskuję, że inteligencja (bardzo trudne słowo) nie jest twoją mocną
    stroną, więc z mojej strony EOT (bardzo trudny skrót). Wyflejmowałeś ile
    mogłeś w tym wątku i na tym koniec.

  • 24. Data: 2010-06-03 12:15:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

> [...]
    > Wnioskuję, że inteligencja (bardzo trudne słowo) nie jest twoją mocną
    > stroną, więc z mojej strony EOT (bardzo trudny skrót). Wyflejmowałeś ile

    Zacytuje ci jeszcze raz bo nie ogarniasz języka:

    "Nie kazdemu sie chce, nie kazdy sie zna, nie kazdy ma czas szukac
    czesci na allegro (zeby pozniej bawic sie w reklamacje). Jest wielu
    takich , ktorym zalezy glownie na szybkim wykonaniu uslugi na miejscu
    (turlanie sie do zdzisia na wieś nie wchodzi w rachube), odstawieniu
    samochodu we wskazane miejsce itd. "

    Co od poziomu rynsztokowego, to nia ja zaczalem rzucac frajerami kmiocie.

  • 25. Data: 2010-06-03 12:59:28
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 12:15, DoQ wrote:

> [...]
    > takich , ktorym zalezy glownie na szybkim wykonaniu uslugi na miejscu
    > (turlanie sie do zdzisia na wieś nie wchodzi w rachube), odstawieniu

    Hahahah, to nie są żadne argumenty - każdy warsztat może ci zamówić
    części i szybko wykona usługę, a samochód odstawić nawet pod dom, a ty
    naiwniak myślisz, że tak potrafi tylko ASO i płacisz im jak frajer 10
    razy więcej... Przy okazji - myślisz, że na czym polega reklamacja w ASO
    i czym się różni od innych warsztatów "nie ASO"? I o co chodzi z tym
    zdzisławem, nie kazdy mieszka na wiosce zabitej dechami, prawda? Nie
    masz żadnej argumentacji sensownej i przypieprzyłeś się do jakiegoś
    mietka z garażu - cholera wie o co ci chodzi... Pytam jeszcze raz czy
    puknąłeś się już w tą swoją łepetynę zdrowo?

    > Co od poziomu rynsztokowego, to nia ja zaczalem rzucac frajerami kmiocie.

    Spoko, tylko "kretynami"... rozumiesz co to znaczy EOT kmiocie? Daruj
    sobie tego flejma bo już nie mam ochoty zniżać się do twojego "mega
    poziomu".

  • 26. Data: 2010-06-03 17:50:26
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komplet rozrządu - rolki, pasek rozrządu, pompa wody, termostat, pasek
    > alternatora ca. 2 godziny roboty dla sprawnego mechanika. Ceny:
    > 1. Warsztat z wielkim logo AUDI full profi - usługa 500 zł
    > 2. ASO Audi - usługa 2500 zł
    > 3. Warsztat na uboczu miasta (wiem, że gość jest pasjonatą i się na tym
    > bardzo dobrze zna) - usługa 200 zł
    > Części:
    > Komplet w Audi warsztacie - 1200 zł, na allegro ten sam komplet - ok 700
    > zł (części oryginalne, paski Gates, rolki SKF, pompa Rouville, termostat
    > Wahler), w ASO nawet nie pytałem (szkoda czasu)...

    Po pierwsze - nie wierzę, że to są 2 godziny roboty - w takiej sytuacji ASO
    nie wzięłoby więcej niż 700 PLN za tą usługę. Po drugie - nie porównuj
    kosztów prowadzenia ASO i gwarancji, którą dostajesz w ASO, do sytuacji, jak
    wieziesz do Mietka części z Allegro i on Ci wykonuje usługę wymiany rozrządu
    za 200 PLN. Podstawowa rzecz - jeśli strzeli pasek - to Mietek powie, że nie
    jego wina, a sprzedawca paska, że wina mechanika. I będziesz miał pasek w
    strzępach i silnik w proszku. Ciekawe, co wtedy byś tutaj naopowiadał - bo
    nie sądzę, że Mietek weźmie na klatę koszt naprawy silnika.
    Poza tym są przypadki, gdzie wymiana części w ASO kosztuje praktycznie tyle
    samo co w warsztacie Mietka...

    Jurand.

  • 27. Data: 2010-06-03 18:22:52
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 17:50, Jurand wrote:

    > Po pierwsze - nie wierzę, że to są 2 godziny roboty - w takiej sytuacji
    > ASO nie wzięłoby więcej niż 700 PLN za tą usługę.

    2,5 godziny, jak Ty to nazywasz "u Mietka", z przerwami na kawe, fajke i
    pogaduchy :) Po co miałbym kłamać?

> [...]
    > pasek - to Mietek powie, że nie jego wina, a sprzedawca paska, że wina
    > mechanika. I będziesz miał pasek w strzępach i silnik w proszku.

    ASO też Ci powie, ze to nie ich wina, że to część "eksploatacyjna" i
    mogła strzelić, że Romek to zakładał i on na pewno to zrobił dobrze,
    przy okazji znajdą Ci tysiąc powodów, dla których nie będą musieli
    remontować całego silnika.

    > Ciekawe, co wtedy byś tutaj naopowiadał - bo nie sądzę, że Mietek weźmie
    > na klatę koszt naprawy silnika.

    Ale "Mietkowi" patrzyłem cały czas na ręce, a że częściowo się na tym
    znam, to widziałem, że robi dobrze, więc byłem spokojny. Jak zrobione
    dobrze, na dobrych częściach, to jest minimalna szansa, że Ci pasek
    "strzeli". Paski nie strzelają z byle powodu - albo jest stary, albo za
    mocno naciągnięty itp. A w ASO - niech Pan zostawi auto, a my już go
    "zrobimy" :)

    > Poza tym są przypadki, gdzie wymiana części w ASO kosztuje praktycznie
    > tyle samo co w warsztacie Mietka...

    nie spotkałem się z takim "przypadkiem". O jakim przypadku dokładnie mówisz?

  • 28. Data: 2010-06-03 18:48:14
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 18:48, Jurand wrote:

    > I za tą samą _usługę_ ASO bierze 2500 PLN? Bo z takim rozrzutem cen to
    > się jeszcze nie spotkałem.

    tak bo to "nietypowy silnik" i typ podobne bzdury...

    > Jeśli ASO dało swoje części to masz normalną 2-letnią gwarancję na rozrząd.

    oraz daje gwarancje na silnik jak taki pasek sobie strzeli? nie chce mi
    się w to wierzyć...

    > Ale nie wszyscy mają ochotę patrzeć komukolwiek na ręce, nie zawsze jest
    > na to czas, nie wszyscy się na tym znają, itp.

    no widzisz ja lubię, a od jakiegoś czasu nauczyłem się patrzeć
    mechanikom na ręce, dlatego że po prostu im nie ufam :)

    > Np. wymiana rozrządu w Alfie 156 V6.

    nie chce mi się w to wierzyć - trzeba by było sprawdzić :)

  • 29. Data: 2010-06-03 18:48:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

  • 30. Data: 2010-06-03 19:21:35
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > tak bo to "nietypowy silnik" i typ podobne bzdury...

    > oraz daje gwarancje na silnik jak taki pasek sobie strzeli? nie chce mi
    > się w to wierzyć...

    Daje gwarancję na rozrząd. Oznacza to, że jeśli z jakiegokolwiek powodu ten
    rozrząd strzeli, to doprowadzają Ci wszystko wskutek tego uszkodzone do
    porządku. Nawet jeśli wymagałoby to wymiany całych głowic.

    > no widzisz ja lubię, a od jakiegoś czasu nauczyłem się patrzeć mechanikom
    > na ręce, dlatego że po prostu im nie ufam :)

    Więc nie traktuj, z łaski swojej, wszystkich swoją miarą - są ludzie,
    których stać na wydanie xxx pln w ASO w zamian za spokój święty z
    ewentualnymi komplikacjami po naprawie.

    > nie chce mi się w to wierzyć - trzeba by było sprawdzić :)

    Sprawdzaj.

    Jurand.